ויראלי

נועה קירל נפרדה מהחבר או להפך? זו התשובה האמיתית

על פי TMI, קורב לשניים טוען שהמשבר החל עוד הרבה לפני הדיווחים האחרונים, כאשר לזמרת "נפל האסימון וזה סופי מבחינתה", על אף החשיבה של הכהן כי זה רק משבר: "הוא מדחיק שזה באמת נגמר והוא מנסה להציל את הקשר". לדבריו הוויתור של הכהן על הכל למען הקריירה של קירל דווקא הרחיקו ביניהם
מערכת ice |  2
נועה קירל ותומר הכהן (צילום מתוך האינסטגרם)
הזוגיות של נועה קירל, היא היסטוריה. הזמרת האהובה חטפה דווקא אחרי שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון שסיימה במקום השלישי והמכובד עם 'יוניקורן', ובן הזוג תומר הכהן החליטו להפריד כוחות אחרי שנה וחצי ביחד. אבל מי באמת יזם את המהלך?
על פי TMI, קורב לשניים טוען שהמשבר החל עוד הרבה לפני הדיווחים האחרונים, כאשר לזמרת "נפל האסימון וזה סופי מבחינתה", על אף החשיבה של הכהן כי זה רק משבר: "הוא מדחיק שזה באמת נגמר והוא מנסה להציל את הקשר". לדבריו הוויתור של הכהן על הכל למען הקריירה של קירל דווקא הרחיקו ביניהם.
אחרי זוגיות מתוקשרת ומסוקרת במיוחד, אחרי שנה וחצי בלבד מי שנחשבו לאחד הזוגות החשובים בביצה, נועה קירל ותומר הכהן, חוו משבר ביחסים והחליטו שזה הזמן הנכון עבורם להפרד. למי ששכח.,השניים הכירו במהלך 2021 על סט הקליפ של נועה Bad Little Thing ואחרי הפרידה ממרגי אישרו כי הם בקשר זוגי.

 רק השבוע הייתה אמורה להיות לקירל שמחה גדולה, כאשר בישרה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: "טוב אז אחרי הסולד אאוט המטורף בארבע שעות בלבד שאני עוד לא מעכלת שאני אומרת את זה ואני אוהבת אתכם הכי בעולם, זה מטורף, החלטתי לפתוח מופע נוסף ב-23.9, זה מאוד מרגש, אז המכירה נפתחת ביום ראשון ונתראה שם!". בנוסף כתבה: "מתרגשתתתתת!!! מופע נוסף ב-23/9 המכירה תיפתח ביום ראשון". ואכן המכירה נפתחה באותו הבוקר.
 
זאת כזכור לאחר שנועה קירל הודיעה על קיום המופע הבא שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר. הסתבר כי הטירוף הוא חסר תקדים. המופע השני של הזמרת גרם לבהלת כרטיסים והמכירה נפתחה מיד עם ביקוש ענק של למעלה מ-100 אלף ממתינים ובסופו של דבר - אחרי ארבע שעות הוכרז על סולד-אאוט, כאשר כל 60 אלף הכרטיסים שהועמדו למכירה אזלו.
מדובר על הישג חסר תקדים ומאז קום המדינה אף אומן לא הצליח למכור כזו כמות של כרטיסים בזמן כה קצר. קירל, שחוותה כבר לא מעט פסגות בגילה הצעיר, לא הצליחה לעצור את ההתרגשות שלה כאשר קיבלה את הבשורה על הסולד-אווט. כך זה נראה: 
 

מחירי הכרטיסים למופע של נועה קירל נחשפו לאחר מסיבת העיתונאים ונקבע כי מחיר מלא לכרטיס, ללא הנחות של חברות אשראי, ועדי עובדים ועוד יעמוד על 219 שקל, כרטיס במחיר מלא לגולדן רינג יעמוד על 369 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברוך השם מגיע לה יותר טוב
    אריאל 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאירי דוא"ל
    סגור
  • 1.
    מזל מזל ...
    רינת 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאדם נולד עם בייגלה על הראש... כך נראים חייו!!!
    סגור