ויראלי

סרטון המין של עמוס לוזון: "אני צריכה לסחוט אותו?"

אירית רחמים הגיבה לפרשת סרטון המין של עמוס לוזון ולטענות של קשר שלה לכאורה לפרסום הסרטון: "איזה שטויות, אני צריכה לסחוט ממנו כסף? קיבלתי מספיק ממה שעמוס הסכים איתי ועמוס חתם. זה היה מאוד לא נעים לי לראות בסרטון את האקס שלי באקט כזה, עצרתי מיד והפסקתי לראות את זה, לא יכולתי". וגם: ההודעה ששלחה ללוזון אחרי פרסום הסרטון
מערכת ice |  1
עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום יוטיוב/ HOT, אינסטגרם/ אירית רחמים)
על רקע סערת הסרטון המיני של האקס שלה, עמוס לוזון, וכמו כן, על רקע הירי על ביתה והטענות לקשר של סכסוך לכאורה של לוזון עם גורמים בעולם התחתון לאותו ירי מדובר, אירית רחמים התראיינה ל'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12 והתייחסה לסערות סביבה וסביב האקס שלה, כולל גם לטענות שכבר הכחישה על קשר כלשהו שלה לפרסום הסרטון המדובר.
אירית רחמים אמרה למערכת גיא פינס כך בנוגע לסרטון הסקס של לוזון: "כשנפרדתי מעמוס לא באמת חשבתי שהוא יישב בבית בחוסר מעש, אסור לו לצאת עם בחורות? הוא רווק, יש לו מה להציע ושיהיה לו לבריאות, זה לגיטימי. אם אני קשורה לסרטון ושכרתי חוקר פרטי? מה חוקר? איזה חוקר? איזה שטויות, אני צריכה לסחוט ממנו כסף? קיבלתי מספיק ממה שעמוס הסכים איתי ועמוס חתם".
"זה היה מאוד לא נעים לי לראות בסרטון את האקס שלי באקט כזה, עצרתי מיד והפסקתי לראות את זה, לא יכולתי. מי שעשה את זה פושע, מה עם הילדים של עמוס? מה עם הילדים שלי? מה עם איך שזה גורם להם להרגיש? זה היה לא נעים לראות את זה, אני מכירה טוב את המקום הזה, אכלתי ושתיתי שם ליד הבריכה".
על הקשר עם לוזון לאחר הפרידה ביניהם לפני מספר חודשים: "אני ועמוס בתקופה שאנחנו פחות מדברים, הכל נפיץ ואנחנו קצת פחות בקשר, שלחתי הודעה מחזקת ובוגרת אחרי שהתפרסם הסרטון, אבל אנחנו שומרים על מרחק, רחוק-מתוק".
על הירי על ביתה והטענות סביב כך אמרה אירית רחמים כך: "הירי על הבית והדיבורים על קשר של העולם התחתון? מה אני קשורה לזה? סתם מדברים שטויות, אנשים אוהבים לדבר ולפגוע, אבל הייתי עם עמוס שנים ואין לו קשר לעולם התחתון, הוא האיש עם הלב הכי גדול שאני מכירה ולא יכול לפגוע בזבוב, הכל שטויות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אכלת ליד הבריכה? (ל"ת)
    לירון 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור