תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג סופגת איומים: "שלא יעלימו לה את הבת"

מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, חשפה בסטורי שלה איומים שספגה אמה בפייסבוק: "שתיזהר שלא יעלימו לה את הבת שחיה בדיקטטורה ולא מפסיקה ללכלך על הממשלה ברשתות החברתיות", והגיבה בזעם: "הבן אדם הזה הוא לא אח שלי, מעולם לא היה ומעולם לא יהיה"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
רק בשבוע שעבר, פאולה רוזנברג מגישת קשת 12, המשיכה להציג עד כמה היא סולדת מהדת היהודית והרבנות, כאשר בפוסט לא נעים במיוחד היא שטחה טענות קשות נגד מוסד הנישואין במדינת ישראל וחשפה מה היא מתכוונת לעשות לבנותיה. גם בטור האישי שלה בישראל היום, פאולה רוזנברג תיארה את מה שהיא חווה כ'משבר ביחסים' שלה עם המדינה בעקבות הרפורמה לתיקון מערכת המשפט לה היא לא מסכימה וההחלטות המתקבלות לאחרונה שמצטיירות לא טוב לתומכי זכויות הנשים בישראל. כעת, רוזנברג חושפת את האיומים שקיבלה אמה בפייסבוק.
רוזנברג חשפה בסטורי באינסטגרם שלה צילום מסך ובו מגיב בשם דורון כתב לאמה: "שתיזהר שלא יעלימו לה את הבת שחיה בדיקטטורה ולא מפסיקה ללכלך על הממשלה ברשתות החברתיות. הולה דיקטטורה". פאולה כתבה לו בתגובה: "אתה מאיים על אמא שלי בזמן שהיא עצובה על המדינה שלה? ועליי? מאיזה חומר אנושי אתה עשוי?". לצד צילום המסך, רוזנברג כתבה בסטורי: "GAME OVER, הבן אדם הזה הוא לא אח שלי, מעולם לא היה ומעולם לא יהיה".

פאולה רוזנברג חושפת את האיומים (הסטורי של פאולה רוזנברג - אינסטגרם)
בתוך כך, כאמור, בטור שלה ב'ישראל היום' טענה המגישה של קשת 12: "ייאוש מחלחל, לאט ובטוח, בכל פעם עוד קצת. אני לא אוהבת להיכשל, לא במשימות ולא במערכות יחסים, אבל מרגיש כאילו הגענו למבוי סתום במערכת היחסים שלנו, המדינה ואני. בכל קשר יש את השלב שבו מפחדים להתייאש, שאומרים שבחיים לא נוותר. מובן שזו אמירה לא רציונלית, כי אנשים מוותרים על קשרים, כשהסבל הופך להיות קשה מנשוא. פעם היה לי קשר רומנטי שבו הרגשתי מאוד פגועה, אבל האמנתי בכל ליבי שאם רק אתחשב עוד קצת, אוותר עוד קצת, אבליג - יהיה בסדר. כלומר, חובת התיקון עלי ועלי בלבד. מערכת היחסים הזו נגמרה, כי לא משנה כמה ויתרתי והתחשבתי, תמיד היה משהו שגרם לדינמיקה של מתח".

כזכור, בשבוע האחרון היא האשימה את הרבנות בביזוי נשים ולכן כתבה בפייסבוק שלה: "החל מהיום, אני מתכוונת לחנך את בנותיי שלא להתחתן בשום סוג של נישואין, אזרחיים או דתיים, כל עוד הן מתגוררות במדינת ישראל, עד שתבוצע כאן רפורמה דחופה בדיני אישות. (גם אני יודעת להשתמש במילה רפורמה,לוין ורוטמן!) אני מתכוונת להסביר לבנותיי שלהירשם כנשואה, לא משנה איך התחתנת, במדינת ישראל, זו בעצם הסכמה מודעת להיות כבולה לטוב-לבו או מזגו הרע חלילה של בן-זוגך, במידה ותרצי להיפרד ממנו".
 
עוד כתבה: "שלא תעזנה, בנותיי היקרות, לשנות את הסטטוס בתעודת הזהות מרווקה לנשואה, כל עוד הרבנות כופה על נשים יהודיות שרוצות להתגרש לערוך טקס הזוי ומשפיל שהומצא במאה ה-17 (אני יודעת כי עברתי אותו) . אנחנו דורשות חופש בחירה אם לדון בעניינים האישיים שלנו בפני שופטות ושופטים אזרחיים או דיינים דתיים, לא מוכנות לתת סמכות להחליט על חיינו לחבורות גברים שנקראים דיינים ומסרבים להעסיק נשים במקצוע שלהם".
המגישה המשיכה: "מדינת ישראל חייבת להפסיק לגזול את החופש האישי שלנו, לא נמשיך להוריד את הראש לשתוק כשאתם מפקירים אתנו לסחטנותו או הגינותח של גבר כזה או אחר. אני מחנכת את בנותיי להתרחק מאנשים שלא מכבדים את הגבולות שלהן, את הרצונות שלהן, לכן אלמד אותן שאינטרסים פוליטיים הם השיקול למסירת זכויות נשים לידי הרבנות, על חשבון הבריאות הנפשית והזכויות של האזרחיות היהודיות המופלות לרעה, ולכן עליהם להימנע בכל דרך אפשרית ממה שעלול להוביל אותן אל מדרגות הרבנות".
לסיום כתבה: "במציאות המעוותת במדינת ישראל 2023, זכויותיה של אישה יותר מוגנות אם היא ידועה בציבור מאשר אם החליטה להירשם כאישה נשואה בתעודת הזהות. אני ממליצה לכולכם/ם, אמהות ואבות, לנהוג כמוני וללמד את הבנות שלכן להיזהר ממוסד הנישואין בישראל, כפי שנזהרים מכל דבר שעלול להזיק לך. מי מצטרפת/ת אלי להחלטה? מדינת ישראל מפקירה את אזרחיותיה היהודיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא בעד/נגד ברפורמה. רק בעד היושר והצדק.
    יהודי אמיתי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה נראה כמו הסחת דעת. לא רפורמה/כן רפורמה, היא הבעיה. הבעיה האמיתית היא שזו לא מדינה יהודית אמיתית. זו לא מדינה טובה שיש בה מע' משפט ישרה - להיפך, יש בה מע' משפט רקובה (גם הרבנות, תבדקו אם השופטים והרבנים הראשיים שייכים לכנופיית הבונים החופשיים). ו'פאולה' עצמה, אשמח לדעת (היא דמות ציבורית) אז מגיע לנו גילוי נאות האם היא יהודיה בכלל כשהיא באה לדבר בגנות מנהגי היהדות האמיתית. אני יודע את התשובות, אבל השאלות מיועדות לכול יהודי שאוהב את אלוהי ישראל והתורה הקדושה - תבינו אנחנו חיים במדינה שמתחזה ל'יהודית' וישנה מלחמה נגד התורה הקדושה ונגד העם היהודי האמיתי. שבת שלום למי שמבין.
    סגור