ויראלי

הטרגדיה הגדולה שחווה רוברט דה נירו: סיבת המוות נחשפת

דרנה דה נירו, בתו של רוברט דה נירו, חשפה את הסיבה למותו של בנה לאונרדו בן ה-19: "מישהו מכר לו כדורים בידיעה שהם נגועים בפנטניל. אז לכל אלה שעדיין מוכרים וקונים את החרא הזה - הבן שלי אבד לנצח"
מערכת ice | 
רוברט דה נירו (צילום ויקיפדיה)
בנה של דרנה דה נירו, ליאנדרו דה נירו רודריגז, מת בגיל 19. השחקנית, שאביה הוא הכוכב ההוליוודי האגדי רוברט דה נירו, שיתפה באינסטגרם ביום ראשון בערב את הבשורה הקשה שנפלה על המשפחה.
היום (חמישי) דרנה דה נירו, אמו של ליאונרדו, חשפה את סיבת מותו של בנה. באחת התגובות באינסטגרם, כתבה האם: "מישהו מכר לו כדורים בידיעה שהם נגועים בפנטניל. אז לכל אלה שעדיין מוכרים וקונים את החרא הזה - הבן שלי אבד לנצח". בהמשך, דרנדה אף הגיבה בעוד פוסט, שם היא כתבה: "שום דבר פה לא הוגן או נכון. הלב שלי כואב כפי שלא חשבתי שהוא מסוגל לכאוב, בעוד אני ממשיכה לנשום אך לא מתפקדת".
כזכור, דרנה הודיע על מותו של בנה בפוסט מרגש ושובר לב שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: " "המלאך המתוק והיפה שלי. אהבתי אותך מעבר למילים או לתיאור מהרגע שהרגשתי אותך בבטן. היית השמחה שלי, הלב שלי וכל מה שהיה אי פעם טהור ואמיתי בחיי".
דרנה המשיכה: "הלוואי והייתי איתך עכשיו. הלוואי שהייתי איתך. אני לא יודע איך לחיות בלעדיך אבל אנסה להמשיך ולהפיץ את האהבה והאור שכל כך גרמת לי להרגיש כשהגעת להיות אמא שלך. היית כל כך אהוב ומוערך והלוואי שהאהבה הזאת לבדה הייתה יכולה להציל אותך. אני כל כך מצטערת התינוק שלי. נוח בשלום ובגן עדן נצחי ילדי היקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה