ויראלי

סטטיק מתנצל על הופעת הענק: "הייתה בעיה בסאונד"

לאחר הופעתו בהיכל מנורה, הזמר פנה לעוקבים: "כל התודות שלי בטודו בום בקושי שומעים אז הנה שוב תודה ענקית לכם בלעדיכם אני כלום, מתחיל להכין לכם אחת יותר מטורפת, איך היה לכם?"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)

מתקשה לנשום. סטטיק הופיע אמש בפעם השנייה בהיכל מנורה מבטחים ביום חמישי האחרון, משם המשיך הזמר יחד עם חבריו הקרובים מהתעשייה למסיבת אפטר פארטי מיוחדת במועדון סודי בתל אביב ומסתבר שהיה קשה לו להתאושש מהטירוף סביב המופע הענק.

באינסטגרם שלו העלה מסר לעוקבים: "אמאלה, אני עוד מתאושש !! איך מסכמים חוויה כזו?! אתם כל כך מרגשים אותי שאתם חלק מהדרך החדשה שלי. יחד איתכם אני מרגיש שאני מוצא מחדש את השלם שלי. תודה ענקית לכל מי שהגיע!! תודה לאמנים שבאו לתת בראש!! לזמרים האלופים שאיתי ולנגנים שהדהימו אפילו אותי!! לכל צוות ההפקה, לאביחי לגיא לאורון וליואב. ובקיצור לכל מי שחלק איתי את הרגע הזה".
 



עוד הוא חשף: "עוד משהו שקיבלתי עליו קצת הודעות- כנראה שהייתה בעיה בסאונד כי כל התודות שלי בטודו בום בקושי שומעים אז הנה שוב תודה ענקית לכם בלעדיכם אני כלום, מתחיל להכין לכם אחת יותר מטורפת, איך היה לכם?".
 

את ההפקה של המסיבה ערכה חברת האופנה לה משמש הזמר פרזנטור מלבד סטטיק ובת זוגו רונה לי שמעון גם סלבס נוספים לקחו חלק במסיבה: סטפן לגר, אושר כהן, שחר סאול, עדן מאירי, אגם בוחבוט ובן זוגה בר ברימר, ברק שמיר, עדן פולני, רואי סנדלר, טליה עובדיה, ירן דנינו, רומי פרנקל, ליאל אלי, תומר טליאס, בל אגם ועוד.
 


סטטיק שהתגרש לפני מספר חודשים מאשתו לשעבר שרית פולק ומנהל מאז מערכת יחסים עם הרקדנית רונה לי שמעון המבוגרת ממנו בשבע שנים, השניים אף עברו להתגורר יחד לפני מספר ימים ונראים קרובם מתמיד למרות הביקורות על פער הגילאים ביניהם.

בראיון לפני שבוע סיפרה רוני לי שמעון על כך ואמרה כי פער הגילאים בין השניים לא מהווה לה בעיה אחרת הם היו מדברים על כך ואמרה כי השניים עסוקים בתיחזוק הזוגיות למשהו יציב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה