ויראלי

עדן פינס חושפת את הסיבה שנעלמה: מה מצבה הרפואי?

הדוגמנית עדן פינס חושפת מדוע היא נעלמה בימים האחרונים: "תפס אותי וירוס קשוח כבר יומיים ולא הייתי מסוגלת לגעת בפון"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה שלה עם שחקן הכדורגל הנורבגי מתיאס נורמן, הדוגמנית המובילה עדן פינס, שלא מזמן הסעירה את הרשת עם הזוגיות הפוטוגנית עם שחקן '365 ימים' סימון סוסינה ועוד לפני כן נקשרה על פי דיווחים רומנטית גם לכוכב העל ניימאר, עדן פינס נעלמה בימים האחרונים מהרשות החברתיות ובכלל.
היום (חמישי) פינס העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, אליו הוסיפה תמונה שלה שוכבת על המיטה ונראית עם פרצוף מעט סובל, בו היא חשפה מדוע היא נעלמה בימים האחרונים.
בסטורי שהעלתה פינס היא כתבה: "לאן נעלמתי אתם שואלים? אז תפס אותי וירוס קשוח כבר יומיים ולא הייתי מסוגלת לגעת בפון. הבנתי שהוא מסתובב עכשיו ומלא אנשים חולים. אז כל מי שבאותה סירה - תרגישו טוב".
כזכור, פינס התראיינה לאחרונה ל'לילה טוב עם גיא פינס' בקשת 12 וחשפה קצת פרטים על בן הזוג החדש: "הכרנו באינסטגרם, אבל בהתחלה כזה לא הבנתי את הסיטואציה, הוא שלח לי הודעה ולא ידעתי מי זה, פשוט זה היה נראה לי מהמם, איך שהוא ההודעה שלו קפצה לי והוא ידע איך לתפוס אותי, הוא אמר לי 'אני רואה שאת עם אמא שלך' ורשם לי דברים באנגלית-עברית כזה, ואז התחיל לזרוק לי כל מיני דברים בעברית ואמרתי שאני חייבת להבין מה הסיטואציה של הבחור הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה