ויראלי

מיכל הקטנה מתגרשת? "לא עוזב את הטלפון לשנייה"

בצל השמועות שהחלו, מיכל הקטנה כתבה: "לעולם אל תסמוך על מישהו שלוקח לו שעות לסמס לך בחזרה, אבל כשאתה איתו הוא לא עוזב את הטלפון לשנייה". קשה להבין למה היא התכוונה במסר הזה והדעות לכאן ולכאן

מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים ואושיית הרשת מיכל הקטנה פתחה אמש (שני) את הלב, כאשר הגיבה באופן מרומז מאוד לשמועות על פרידה אפשרית שלה מבעלה איש העסקים ניר ויצמן שהתעוררו בשבועות האחרונים.
מיכל הקטנה כתבה: "לעולם אל תסמוך על מישהו שלוקח לו שעות לסמס לך בחזרה, אבל כשאתה איתו הוא לא עוזב את הטלפון לשנייה". קשה להבין למה היא התכוונה במסר הזה והדעות לכאן ולכאן.
רק לאחרונה ערכה סשן שאלות ותשובות בסטורי שלה באינסטגרם, בו קיבלה תגובות תמיכה והערצה, אך גם כמה שאלות אישיות. "את במשבר גיל ה-40?" שאלה בישירות עוקבת לנוכח הסרטונים התכופים שמעלה מיכל בכל שעות היום, כולל בזמן בישול, קיפול כביסה, טיפול בילדים ועוד. "משברים הם חלק בלתי נפרד מהחיים האלה", ענתה כוכבת הילדים, ורמזה גם שהיא בתקופה מכריעה בחייה. "כשהאדמה שלי רועדת, אני מבינה שהתרחקתי מעצמי ואני מנסה לנשום עמוק ולהתחבר לעצמי..."

נזכיר כי לאחרונה נפוצו שמועות על משבר זוגי בין מיכל לבעלה ניר ויצמן, וזאת על רקע האירועים וההשקות שהיא מגיעה אליהם בלעדיו, ובמקומו מופיעה עם בתה הבכורה יולי, אושיית רשת בפני עצמה. כאשר עוקבים שאלו את יולי על הוריה, היא ענתה: "וואו כמה שאלות כאלה, שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי, אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה". יש לציין כי לאחר מכן היא מחקה את הסטורי המדובר לאחר שעלו ההשערות.
בתשובה לעוקבת מיכל הקטנה המשיכה לתאר לכאורה תקופה לא פשוטה בחייה: "אי אפשר לחזור אחורה בזמן, או להתקדם מהר ליום הבא. אבל הזמן עושה את שלו, אין לי ספק בזה."
עוד כתבה, "אני יודעת שאני העוגן של הבית והילדים שלי מרגישים הכל...אני משתדלת לטפל בעצמי על בסיס יומי ולהתמקד ביצירה ובהודיה על מה שיש...חבל לשרוף זמן על משהו שאין לי שליטה בו."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכל הקטנה
    שרונה אילן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אהבה מנצחת
    סגור
  • 1.
    מיכל הקטנה
    שרונה 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל , כפי הנראה את מתמרדת יותר מדי בעצמך ובילדים ואעשה לבעל ,את צריכה להתאמץולהיתייחס לבעלך , כפי שאנרת לא מחזיר לך הודעות בזמן וכשאתם בבית הוא מעדיף להיות עסוק ולא אתכם, זוגיות ומשפחה צריך להשקיע , תמיד צד אחד צריך להיות פשרן מהצד השני , כשנכנסים למחלמה בזוגיות אין מנצחים
    סגור