ויראלי

כוכב הטיקטוק נזרק מחדר כושר כי בהה באישה - אף שהוא עיוור

יוצר תוכן צעיר בטיקטוק שיתף לאחרונה כי העיפו אותו מחדר כושר אחרי שאישה טענה כי הוא בהה בה בצורה מטרידה - אפילו שהוא עיוור לגמרי ובכלל לא ידע לאן הוא מסתכל
מערכת ice | 
עיוורים (צילום pexels)
כוכב טיקטוק עולה בן 21, בשם טובי אדיסון, סיפר לאחרונה בפודקאסט שלו כי לפני מספר שנים העיפו אותו מחדר כושר שהגיע אליו באופן חד פעמי כי אישה חדשה שהוא בהה בה - אפילו שהוא עיוור לגמרי.
אדיסון סיפר שלרוב הוא לא באמת יודע לאן הוא מסתכל, אלא אם הוא מדבר ישירות עם מישהו אחר ברגע נתון ולכן מסתכל לכיוון ממנו הקול מגיע. הוא מעיד שאישה לפתע ניגשה אליו כי שמע אותה אומרת לו: "אתה אוהב מה שאתה רואה". באותו רגע הוא הבין שכנראה הסתכל לכיוונה.
אדיסון, שהיה בזמנו סטודנט לפסיכולוגיה באנגליה, הוסיף שהאישה אמרה לו שהוא מטריד ושיספיק לבהות בה, אך אף שהוא ניסה להסביר כי לא התווכן לכך כי הוא עיוור, היא לא ממש האמינה לו, אמרה לו "לשתוק" והלכה להתלונן להנהלה בבקשה שיעיפו אותו מהמקום. 
@blindtobes Replying to @Just_an_average_joe Hopefully this clears up some questions you guys had on my poor gym experience #blindtok #blind #disabled #disabledtok #retinitispigmentosa #accessibility #fyp #visuallyimpaired #gym #gymtok #fitness #joeyswoll #awareness #bodybuilding @Joey Swoll ♬ Storytelling - Adriel

למרות המצב הלא נעים הוא העיד בפודקאסט, בו הוא מדבר על החוויה שלו כאדם עיוור (חוויה שהוא חולק גם בחשבון הטיקטוק שלו), שהוא נעצב מכך שנשים מרגישות לא בטוחות במקומות כמו חדרי כושר. עם זאת, הוא מודה שהוא מקווה שהייתה יותר מודעות לאנשים עם מוגבלויות, וכי השילוב בין שני הדברים נוגדים בימים אלו אחד את השני מסיבות לא ממש הגיוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה