ויראלי

נערות עלו עם בגד ים לאוטובוס וחטפו: "בגלל זה אונסים אתכן"

חבורת נערות שעלו על אוטובוס עם בגד ים לא האמינו לתגובות הקשות שקיבלו מנוסעים מבוגרים: "בגלל זה אונסים בחורות כמוכן, תראו איך אתן מתלבשות, אתן דורשות את זה"
מערכת ice |  1
תחבורה ציבורית
מזעזע: חבורת נערות עלתה בשבוע שעבר עם בגדי ים לאוטובוס של חברת דן, אך הן לא האמינו לתגובות שהן הולכות לקבל שם מהנוסעים, כשבמוקד נוסעת אחת, מבוגרת, שלא נראית דתייה, שהטיחה בהן דברים מזעזעים במיוחד.
בסרטון שרץ ברשתות החברתיות נשמעת אותה נוסעת מבוגרת צועקת לעבר הנערות: "בגלל זה אונסים בחורות כמוכן. פסיכיים, גועל נפש. אחר כך תקבלו את שלכן. ככה אתן גם מסתובבות בבית?". אחד הנוסעים שישב ליד אותה אישה באוטובוס, הצטרף לאותה אישה ותקף את הנערות כשזעק לעבר אותן נערות: "היא צודקת זה למה אונסים אתכן, תראו איך אתן מתלבשות, אתן דורשות את זה".
באתר "פוש" חשפו שיחה עם אחת מהנערות הללו, שטענה כי היא בסך הכל חזרה מהים יחד עם בת דודה שלה: "ביום רביעי אני ובת דודה שלי חזרנו מהים בראשון לציון. לאחר שעלינו לאוטובוס, אישה אחת צעקה לעברנו 'בושה לשבת ככה באוטובוס ובגלל זה אונסים בנות כמונו'". אותן נערות נראו בהלם מוחלט וכלל לא הגיבו עד שירדו מהאוטובוס, כאשר את הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות צילם אדם אחר שישב בסמוך וככל הנראה הפיץ אותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תראו את התחת כמו שצריך ואז הכל יהיה בסדר (ל"ת)
    תראו את התחת ואז הכל 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור