ויראלי

נטלי דדון נשברת: "בא לי להקיא! איבדתם את זה לגמרי"

כוכבת הרשת נטלי דדון הגיבה לביקורות הקשות להן היא 'זוכה' ברשתות החברתיות ותקפה בחזרה: "קומץ מזעזע, מתנשאים, יהירים ושחצנים אשר כל שפתם מלאה בשוביניסטיות, גזענות והשמצות. לכו תאמצו ערכים"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)

כאשר היא עדיין מתאוששת מסערת בית הקפה ממנו גורשה בבושת פנים בתל אביב בחודש שעבר, כוכבת הרשת נטלי דדון ממשיכה לחטוף ביקורות קשות ולספוג התקפות, חלקן אף שוביניסטיות, ברשתות החברתיות, ובציוץ תוקפני במיוחד שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה נראה שפשוט נמאס לה.

נטלי דדון כתבה בציוץ בטוויטר כך: "בא לי להקיא! מקדמת בהתנדבות או לפחות מנסה לקדם חזית כל כך חשובה לטובת מדינת ישראל בהקרבה אינסופית ונתקלת כאן בקומץ מזעזע של חבורת מתנשאים, יהירים ושחצנים אשר כל שפתם מלאה בשובניסטיות, גזענות והשמצות. לכו לאמץ ערכים! קצת ענווה והכלה (כן, גם אם אנחנו בדעות שונות) איבדתם את זה לגמרי!".
 

בהמשך כתבה דדון: "אז אחרי שחטפתי קיטונות של "אהבה" בשל העובדה שהעזתי להיפגש ולהציף בפני מקבלי ההחלטות את המצב שלנו בהסברה העולמית, ברצוני להאיר את עיניהם של כמה מצקצקים ובעיקר של מי שאין לו מושג: בשנתיים האחרונות הקמתי את סיירת ההסברה, פעילי רשת, מתנדבים על מלא, ימין ושמאל, יהודים וערבים, כולם למען מטרה אחת, להציף את הרשתות באמת, להתמודד עם כמות הפייק ובעצם להציל את שמה הטוב של מדינת ישראל. אז לכל המצקצקים, מוזמנים להצטרף".
  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה