תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג חושפת: מי הפתיע את ליאון במהלך השבעה?

פאולה רוזנברג חזרה לאולפן בקשת 12 ושידרה את 'פאולה וליאון' לצד ריטה גולשטיין, בעוד ליאון עדיין יושב שבעה על אביו המנוח, אילן רוזנברג ז"ל, כאשר גם התייחסה לשבעה ואמרה: "מעבר לאבל והאובדן, נוצרות בשבעה דינמיקות, אני רואה את ליאון עם חברים של אבא שלו ממלחמת ששת הימים שהוא לא הכיר"
תום נחום |  2
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
אחרי האבל הכבד שנפל על משפחתה, עם מותו של חמה, אביו של ליאון רוזנברג, אילן רוזנברג ז"ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, פאולה רוזנברג, שהתמודדה עוד קודם לכן גם עם מותה של כלבתה האהובה גרטל, חזרה היום (ראשון) לאולפן בקשת 12, ובעוד בעלה ליאון עדיין יושב שבעה על אביו, הגישה את התוכנית לצדה של ריטה גולדשטיין.
פאולה התייחסה למצב הלא פשוטה וחשפה את ההתמודדות עם האבל ומעט פרטים על השבעה ואמרה: "זה מאוד מעניין העניין של השבעה, מעבר לאבל והאובדן, נוצרות דינמיקות, אני רואה את ליאון עם חברים של אבא שלו ממלחמת ששת הימים שהוא לא הכיר וזה מרגש ועצוב, הכל ביחד".
כזכור, כל זאת לאחר שרק בשבוע שעבר, אבל כבד נפל על בית משפחת רוזנברג. אחרי שהמגיש ליאון רוזנברג נפרד מאביו, אילן רוזנברג ז"ל, שהלך לעולמו, הזוג ממשיך לשבת שבעה ברמת גן ובימים האחרונים, בעוד הזוג מתמודד עם האבל, יעל בר זוהר הגיעה ליום נוסף באולפן במקום, כשלצדה ישבה נסלי ברדה.
פאולה רוזנברג לא פירטה מה הביא למותו של חמה, אך ביקשה להתחשב בשעות הקבלה בבית הנפטר במהלך השבעה וליאון כבר הגיב לראשונה על מות אביו בפוסט מרגש. השניים יעדרו עד מחצית השבוע הבא, כאשר מחליפים זמניים ימלאו את כסאותיהם, כפי שכבר עשתה אמש סיון קליין.
לאחרונה ליאון סיפר בריאיון חושפני כיצד נזכר שספג בתחילת הדרך ביקורת על הגבריות שלו מול אשתו. "מהרגע שהתוכנית עלתה ופאולה תפסה את מקומה קיבלתי תגובות כמו 'סמרטוט של אשתך' ו'מי לובש את החצאית בבית'. זה היה מאוד כואב, המילים האלה הגיעו אליי הביתה", אמר.

צילום מסך מעמוד האינסטגרם של פאולה רוזנברג
בריאיון זו גם קיבלנו הצצה לאביו שהלך זה עתה לעולמו: "גדלתי בבית עם אבא שהוא סופר מאצ'ו. איש צבא שעבד והקים עסק בעשר אצבעות, איש חזק. היה לי ברור מגיל אפס שאני לא אבא שלי. המסר שקיבלתי הוא קצת אכזבה שאני לא כמוהו. הייתי רוצה לראות מאבא שלי פגיעות. הייתי רוצה לראות אותו מביע את זה. זה משהו שהרבה גברים לא יודעים לעשות וזה חבל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה כל יום יש כתבה על פאולה???
    ישראל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי היא מעניינת בכלל? מגישה בינונית מינוס, לא חכמה יותר מדי. אתם סתם עושים לה פרסום ללא כל סיבה.
    סגור
  • 1.
    לא מבין
    אמיר יצחק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה פאולה ומה זה ליאון
    סגור