טלוויזיה

פאולה רוזנברג תחזור למקצוע הקודם שלה? "מסרבת מראש לכולכם"

פאולה רוזנברג לא נשארת אדישה במה שקורה בלשכת עורכי הדין והבטיחה שהיא תפעל: "לא האמנתי שזה מה שאעשה מתישהו, אבל אני חוזרת ללשכת עורכי הדין, הולכת לשלם דמי חבר כדי שאוכל להצביע ולהשפיע"
מערכת ice |  4
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
לוהט במרוץ לראשות לשכת עורכי הדין בישראל. אחרי שבית המשפט המחוזי החליט לדחות את הערעור של אפי נוה ולהשאיר את ההרשעה שלו בקבלת דבר במרמה ויציאה וכניסה לישראל שלא על פי חוק. העונש שהוטל עליו,  חודשיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים וקנס בסכום של אלפיים שקלים, לא בוטל. בית המשפט דחה גם את ערעור הפרקליטות - שדרשה החמרה בעונש.
פאולה רוזנברג לא נשארת אדישה במה שקורה בלשכת עורכי הדין והבטיחה שהיא תפעל: "לא האמנתי שזה מה שאעשה מתישהו, אבל אני חוזרת ללשכת עורכי הדין, הולכת לשלם דמי חבר כדי שאוכל להצביע ולהשפיע. דיר בלאק, חסר שתתחילו לסנג'ר אותי לחתום לכם על דברים. מסרבת מראש לכולכם".
 
כזכור, נוה ובת זוגתו, בר כץ, נתפסו כאשר הם יוצאים מישראל ונכנסים אליה בשדה התעופה מבלי להחתים את דרכונה של כץ. כאשר השניים הגיעו לשערי המעבר בנתב"ג, כץ השתמשה בכרטיס המעבר של נווה ונווה השתחל מאחורי. מכתב האישום עלה כי הרקע למעשים היה סכסוך והליך גירושים שהתנהל בין נוה לפרודתו שלימים הפכה להיות גרושתו.
השופטים כתבו בדחיית הערעור כי: "הגם שלמעשים אין קשר ישיר לתפקידו ולמעמדו של המערער בתקופה הרלוונטית כיו"ר לשכת עורכי הדין, הרי שלא ניתן להתעלם מתפקידו ומעמדו זה בעת בחינת האינטרס הציבורי. בית המשפט קבע כי משעה שמדובר במי שעומד בראש לשכת עורכי הדין, כל עבירה על החוק, כל עבירה, קלה כחמורה, "קשורה", לכל הפחות בעקיפין, לתפקיד זה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תלמדו עברית לפני שאתם כותבים באינטרנט
    אריה ישראל 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה זאת כתבתם על אפי נווה ו"בת זוגתו". אם התכוונתם לבת זוגו הייתם צריכים לכתוב בת זוג או זוגתו. בת זוגתו היא בתה של בת זוגו ולא לכך התכוונתם אני מניח. בכתבה אחרת שקראתי התייחסתם לאביו של ליאון וכיניתם אותו "חמה" של פאולה. המילה הנכונה היא חמיה, כמו שהאח שלה הוא אחיה ולא אחה. לאשתו של החם קוראים חמות כמו אחות.
    סגור
  • 3.
    הפושע ייבחר :((((
    דימיטרייה 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לנו :(((
    סגור
  • 2.
    היא תשלם דמי חבר והכרטיס יגיע בעוד חודשיים ...
    חדש לה או מה? 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא כרטיס חבר לא ניתן להצביע לבחירות הלשכה.
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך שפיטרנו פאולה תהיה אשר תהיה רק לא על הבוקר במסך
    סגור