ויראלי

דפנה ליאל נכנסת לגיל 40: זו המתנה שביקשה לקבל

לאחר התלבטויות, כתבת חדשות 12 סיפרה כי היא יודעת מה המתנה המושלמת עבורה: "בסוף ביקשתי מהמשפחה להתגייס לפרוייקט משותף. תופים תופים - ספר מתכונים משפחתי שירכז את הפייבוריטים של המשפחה לדורותיהם"
מערכת ice | 
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
הכתבת הוותיקה של חדשות 12 מגיעה כבר לגיל 40 ומה שהטריד אותה עם הכניסה לגיל המשמעותי הוא מה לבקש ליום ההולדת במתנה מקרוביה. בפוסט מרגש שהעלתה היא סיפרה לעוקביה באינסטגרם מה רצתה יותר מכל.
ליאל כתבה: "במשך ימים ארוכים שברתי את הראש מה לבקש לגיל 40. מה הגיל הזה מסמל בכלל? כנראה את ההכרה שהזמן עובר וצריך לנצל אותו כמו שצריך. חיפשתי משהו שינציח את העבר אבל גם יספק עוד הרבה רגעי אושר".
 
עוד סיפרה: "בסוף ביקשתי מהמשפחה להתגייס לפרוייקט משותף. תופים תופים - ספר מתכונים משפחתי שירכז את הפייבוריטים של המשפחה לדורותיהם. כן, גם אם זה אומר שנגמרו התירוצים, והסבתות יצטרכו להעלות על הכתב את המתכונים הסודיים שיושבים להן בראש, והידיים עושות על אוטומט".
ליאל המשיכה: "אני מודה זה יצא מעל ומעבר לכל הציפיות שלי. בלי שתכננתי גם השנה נולד ספר של ממש. כל צד תרם את חלקו כולל ההורים, האחים והגיסים וכן, כולל חמי הגאון סוף סוף העלה על הכתב את מתכוני העוגות המושלמות שלו, הקינוחים של שישי בערב".

ליאל כתבה לסיום: "אחותי, קרן, הגדילה לעשות ומצאה מתכונים של סבתי האהובה טרודה זכרה לברכה שהיו על דפים מצהיבים אצל בת דודתי שרון. מאכלים שלא טעמתי מאז הילדות, וכבר חשבתי שאבדו לעד. בקיצור, תודה ענקית לבני משפחתי שריגשו אותי עד דמעות. כל אחד מהם מוסיף לחיי תבלין מיוחד וביחד הם טעם החיים שלי. אז לחיי יצירת זכרונות חדשים על כוס יין וארוחה משובחת. אוהבת אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה