ויראלי

אופירה אסייג חוותה בוקר מבהיל: "ריח חריף של גז"

בסטורי שהעלתה המגישה של קשת 12, היא סיפרה כי התעוררה לבוקר מבהיל, כאשר הריחה ריח חזק של גז שהתפשט בסלון. אופירה שלחה מסר מרגיע לבסוף כשכתבה: ״סוף טוב - הכל טוב, היה ריח של גז וכשיש ספק, אין ספק. כזאת אני. איזה חבר׳ה מקצוענים רציניים. אל תשחקו באש, הרחתם? חששתם? כשיש ספק, אין ספק״
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
ביום לפני כשבועיים ערכה מגישת קשת 12 אופירה אסייג אזכרה לשני הוריה ז"ל בביתה בתל אביב, אירוע בו התארח הרב המקובל יאשיהו פינטו, מהמפורסמים שברבנים בישראל. בין האורחים הגיעו חברתה הטובה לאה שנירר, חיים רביבו, יוסי בניון, שימי אטיאס ורבים נוספים שנחשבים חברים קרובים של אסייג, אבל הבוקר (חמישי) הבית הזה הרגיש בסכנה לכמה רגעים.
בסטורי שהעלתה המגישה של קשת 12, היא סיפרה כי התעוררה לבוקר מבהיל, כאשר הריחה ריח חזק של גז שהתפשט בסלון. היא התקשרה בבהלה לכוחות כיבוי והצלה שחשו לבדוק מהיכן מקור הדליפה אם יש כזו.

אחרי שהעניין נפתר בצורה מהירה ומקצועית, אסייג שיבחה את כוחות ההצלה ושיתפה את העוקבים בסטורי בו כתבה: ״איזה בוקר, ריח חריף של גז, בן פורת יוסף״. "באו תוך דקה", היא כתבה על כוחות ההצלה.
אופירה שלחה מסר מרגיע לבסוף כשכתבה: ״סוף טוב - הכל טוב, היה ריח של גז וכשיש ספק, אין ספק. כזאת אני. איזה חבר׳ה מקצוענים רציניים. אל תשחקו באש, הרחתם? חששתם? כשיש ספק, אין ספק״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החיים לפני ואחרי. את מי היא מעניינת. ?? (ל"ת)
    הסרן 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נעל
    לגית 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה=נעל
    סגור