ויראלי

יעל בר זוהר מובכת מבעלה גיא זוארץ? "פשוט מטומטמים"

בר זוהר העלתה סטורי לאינסטגרם ואמרה: "כזה עוד לא היה לנו, זוארץ נגד זוארץ. אנחנו מעודדים את זוארץ, אבל איזה זוארץ?", בסטורי שהעלתה עם קטע מהמשחק נראים בנם של יעל וגיא, מול בן דודו "יהלי ואדרי" וציינה: "כששני בני דודים ששרופים אחד על השני משחקים אחד מול השני"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
יעל בר זוהר לומדת להכיר מקרוב את גיל ההתבגרות. בנה הבכור יהלי נתן לה שיעור לאחרונה כאשר יצא למסיבה מחוץ לעיר מגוריהם אצל אנשים שהיא לא מכירה. אבל אמש (שבת) משחק כדורסל שלו נגד בן משפחה במסגרת ליגה תחרותית, גרר רגע מצחיק במיוחד בסטורי שלה.
בר זוהר העלתה סטורי לאינסטגרם ואמרה: "כזה עוד לא היה לנו, זוארץ נגד זוארץ. אנחנו מעודדים את זוארץ, אבל איזה זוארץ?", בסטורי שהעלתה עם קטע מהמשחק נראים בנם של יעל וגיא, מול בן דודו "יהלי ואדרי" וציינה: "כששני בני דודים ששרופים אחד על השני משחקים אחד מול השני".
 
לאחר מכן העלתה תמונה של אחיו של זוארץ שהגיע למשחק לעודד את בנו והיא כתבה עליהם כשאלו נקרעו מצחוק: "מה קרה גיא? מטומטמים, איזה מטומטמים, שניכם מטומטמים", כשנראה שהמגיש לא מצליח לעצור את הצחוק.
כזכור, בחזרה ליהלי, בשרשור מצחיק במיוחד היא סיפרה איך הוא עלה על הפדיחה הקטנה שלה. "אתמול, פעם ראשונה שהילד גדול שלי, שכבר לא בגיל של התמונה הנ"ל, יצא למסיבה מחוץ לעיר אצל אנשים שאני לא מכירה...ברור שעשיתי לו שיחה לפני שישמור על עצמו, אבל לא הצלחתי להרדם. ומשתפת אתכם בהתכתבות הבאה - נשבעת לא נגעתי".

בשיחת הוואטסאפ שאל אותה יהלי: "את עוקבת אחריי?", היא השיבה: "חחחחח, לא עוקבת, מחוברת אלייך בנשמה שלי", יהלי התבדח: "אנימת", היא ביקשה ממנו שישלח לה בקשה כדי שיהיה לו וואטסאפ. לאחר מכן היא ענתה לו לשאלה האם עקבה אחריו: "היה כתוב לך פתאום? מעניין, פעם ראשונה שראיתי את זה".
יהלי השיב: "פתחת עליי איתור", היא שיתפה בסטורי נוסף את תמונת המסך בה כתב כי היא ביצעה איתור ושיתפה איתו פרטי מיקום. "בינתיים אני מקבלת מכם מלא המלצות טיפים ואפליקציות....הורים אחראיים ועירניים שכמותכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל וגיא נימאסתם
    מרי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצליחה להבין למה הזוג הזה חושב שכל פלוץ בחייהם מענין אותנו יעל אנחנו לא אשמים שבן זוגך עסוק בתעשיית רווחים על חשבון זמן עם המשפחה תרדי מאיתנו תמצאי עדין בחייך
    סגור