ויראלי

יעקב בוזגלו חוגג 66: מי הגיעו לחלוק כבוד?

כדורגלן העבר וראש השבט חגג עם המשפחה והחברים במועדון השלוותה בנמל תל־אביב באירוע בהפקתו של שון בלאיש
מערכת ice | 
יעקב בוזגלו (צילום אור גפן)
ביום חמישי יעקב בוזגלו חגג את יום הולדתו ה-66 במועדון השלוותה בנמל תל־אביב באירוע בהפקתו של שון בלאיש.
הגיעו לחגוג לו: עדי ואסי בוזגלו עם בתם אייר, מירן ומאור בוזגלו, אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה, נטליה ואלמוג בוזגלו, ננסי ברנדס, גיא רוזן, גיא שיקר, דרור רוקנשטיין, משה שמש וכריסטינה סים מ"אהבה חדשה", ג'קי אזולאי, אודליה סויסה, אילנה אביטל, אלית מוסאיוף ועוד.

על החלק האומנותי: רקדניות בטן שיעקב לא הפסיק לרקוד איתן, צמוד צמוד. מה חני תגיד?
אין ספק שבין שלל הפרשות והסערות שליוו את “הבוזגלוס” בעונות הקודמות, מה שהצליח אוהד בוזגלו לחולל כאשר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא נמצא במערכות יחסים עם שתי נשים במקביל - התעלה כמעט על הכול. אבל את ההורים יעקב וחני בוזגלו זה כבר לא מדאיג כמו בעבר.
“כל הסיפור הזה היה לי קשה”, סיפרה חני בראיון זוגי ל-TMI, והדגישה: “לאט־לאט ראיתי שהוא מגובש, אי אפשר להגיד לו מה לעשות. אוהד ילד טוב ואני אוהבת אותו ושיעשה מה שהוא רוצה. היום השלמתי עם זה”.
יעקב בוזגלו הוסיף: “מסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת. מדובר בילד גדול, למרות שמתייחסים לזה כאילו כל הילדים שלי נולדו בגיל 30 או 40. אוהד עבר שינוי של 180 מעלות. מאז שהיה נשוי - הוא עבר כברת דרך. אם היית שואל את האחים שלו, הם היו אומרים שהוא אב השנה ובעל השנה. אחרי תקופה הוא לקח החלטה שהוא לא רוצה להיות בתוך משפחה, ומה אנחנו יכולים לעשות. למרות שאנחנו לא מסכימים איתו, אנחנו מקבלים אותו ונגבה אותו בכל מה שהוא עושה".
עוד אמר האב: "אמרתי לו לפני שהוא התגרש שיש שני תנאים שאם הוא יעבור עליהם, לא יהיו לו הורים: שהוא לא משקר לאף בחורה, לכל בחורה הוא אומר מי הוא ומה הוא ומה הסטטוס שלו, ושיש לו ארבעה ילדים, ושהוא לא ילך עם קטינה לעולם. אם אתה שואל אותי, אתם כתקשורת פשוט חיזקתם אותו - עכשיו אחרי הפרסום רודפות אחריו יותר משתי נשים, אז מה רע לו?”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה