ויראלי

לאה שנירר עושה זאת שוב: השמלה החושפנית חוזרת, קצת אחרת

שלושה שבועות אחרי שחשפה את גופה בפני עם ישראל בשמלת רשת נועזת, הפציעה לאה שנירר עם אותה שמלה למסיבת יום ההולדת של טום באום, אלא שהפעם היא דאגה ללבוש גם משהו מתחת
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום @leaschenirer)
השחקן והמנחה טום באום שפרץ לחיינו לפני כמעט עשור בראליטי "המירוץ למיליון", החליף עשור וחגג יום הולדת 30 בהרצל 16 בתל־אביב. מי שבאמת כיכבה, גם במסיבה וגם בהזמנה של המסיבה, הייתה לאה שנירר ושמלת הרשת המפורסמת.
כזכור, לפני כשלושה שבועות חגגה שנירר את יום הולדתה ה-65 באירוע שתפס את הכותרות בזכות התמונות. היא הזמינה את כל חברותיה הטובות ביותר ל-48 שעות מוטרפות של הרפתקאות ופינוקים בצפון ישראל. שנירר החליפה לא פחות מארבעה לוקים שונים, והבנות המאושרות החלו את היום בארוחת בוקר וקינחו בלילה מפנק במלון באילת.
מה שתפס את העין וגרר ביקורות לטוב ולרע, היה הלוק של שנירר בשמלת רשת שקופה וחושפנית עם מדבקות שמסתירות את הפטמות ולא יותר. עד כדי כך זכתה שנירר לתשומת לב שאפילו חיקוי ב"ארץ נהדרת" נעשה לה עם עלמה זק שפיזזה בשמלה דומה.
 
נחזור למסיבה של באום בסוף השבוע, אז אותה שמלה הפציעה על שנירר שוב – אבל הפעם בגרסה צנועה הרבה יותר: מתחת לשמלת הרשת לבשה שנירר בגד גוף בצבע עור. למה? כי בהזמנה השתמש באום בתמונה המפורסמת, והלביש את פניו במקום פניה של שנירר. עוד הגיעו לחגוג עם באום (בלבוש צנוע): אגם רודברג, בל אגם, דיאן שוורץ, מיכל אמדורסקי (שגם הופיעה) ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה