ויראלי

אמיר חצרוני למבוגרים בלבד: "פותח אונליפאנס, אירוטיקה אנטי ציונית"

פרופ' אמיר חצרוני חשף כי החליף לפתוח דף אונליפאנס ביחד עם זוגתו: "בקרוב יעלה לאוויר OnlyFans איכותי של הפרגית שלי. מכל מנוי יועבר מעשר לטובת ה-BDS ופליטים פלסתינאים. גם אני אשתתף בדרכי".
מערכת ice |  4
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרובוקציה נוספת? פרופ' אמיר חצרוני, אחת הדמויות השנויות ביותר במחלוקת בתקשורת הישראלית, חושף בציוץ בטוויטר כי החליט להיכנס לעולם התוכן למבוגרים בלבד ולפתוח דף OnlyFans עם בת הזוג שלו, אותה הוא מכנה בכל הזדמנות אפשרית 'הפרגית', כאשר להגדרתו, התוכן שיעלה יהיה אירוטי ואנטי ציוני.
בציוץ שהעלה כתב חצרוני כך: "חדשות טובות לחובבי האירוטיקה האנטי-ציונית! בקרוב יעלה לאוויר OnlyFans איכותי של הפרגית שלי. זהו דף חלוצי שישלב את שני עולמות התוכן וימלא את החלל העמוק הקיים כעת, כאשר חרמנים שהם גם בעלי השקפה אנטי-ציונים לא מסוגלים למצוא את סיפוקם. זה לא הולך להיות "עוד דף אירוטי" אלא פרוייקט עם שליחות חברתית והומניסטית. מכל מנוי יועבר מעשר לטובת ה-BDS ופליטים פלסתינאים. גם אני אשתתף בדרכי. פרטים מלאים בקרוב, אבל אתם מוזמנים כבר עכשיו לשאול שאלות ולהציע הצעות!".
 
בציוץ נוסף, שעלה לאחר שקיבל תגובות להצהרה על פתיחת דף האונליפאנס, כתב חצרוני כך: "מאז שהודעתי בשעה טובה ומוצלחת על פתיחתו הקרובה של דף OnlyFans שלי עם הפרגית, שישלב אירוטיקה איכותית עם תוכן אנטי-ציוני נוקב, אני מוצף בפניות זועמות מ"פמיניסטיות". הן כועסות שבחורה מנסה להתפרנס בכבוד. לשיטתן - הכסף צריך לבוא מהראש ולא מהגוף. לכאורה דעה לגיטימית, אבל אז אני נזכר שאותן פמיניסטיות דורשות (ובצדק!) לאפשר לרולות להתגייס לצנחנים ולשיריון ולעשות קריירה - שלא דורשת שכל - כפושעות מלחמה. האם פמיניסטיות מתנגדות ל-OnlyFans מתוך קנאה, כי אין להן ביקוש?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש פיצויים למי שיקבל PTSD רק מלראות אותו ? (ל"ת)
    א 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    חצרוני הפך לסרסור פלסטיני
    גל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסרסר בגופה של חברתו למען פלסטינים
    סגור
  • 2.
    חצרוני הפך לסרסור פלסטיני
    גל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסרסר בגופה של חברתו למען פלסטינים
    סגור
  • 1.
    חצרוני
    אלפונסו 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי הדפוק שנתן לו תואר פרופסור בעדות המזרח זה לא היה קורה!! הרי הוא אמר שעוזב את הארץ?! מה נהייה איתו אדם חולני צריך אישפוז רק במחלקה סגורה!!
    סגור