ויראלי

חצרוני משפיל את זוגתו: "אהבלה שלא מבינה כלום"

אושיית הרשת שיתף: "הפרגית ביקשה שלא אעלה עוד תמונות שלה בבגד ים, כי היא מקבלת תגובות מעליבות מאינסטלטורים חרמנים בגיל העמידה מאשקלון שנחנקים מהמזונות אבל לא שמעו על המצאת החשבונית, יתאים לה לעשות קריירה ב-OnlyFans ומשם להתקדם לריאליטי, ואולי בהמשך להיות פרזנטורית, גם יותר כסף וגם יותר כיף"
מערכת ice |  6
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אחרי לא מעט תמונות בבגד ים, עם שלל תיאורים על מבנה גופה, אמיר חצרוני הסביר היום (שבת) מה הכי מפריע לו בבת הזוג החדשה שהכיר, כאשר טען כי אין לה טיפת מושג ברשתות חברתיות.
חצרוני כתב: "הפרגית ביקשה שלא אעלה עוד תמונות שלה בבגד ים, כי היא מקבלת תגובות מעליבות מאינסטלטורים חרמנים בגיל העמידה מאשקלון שנחנקים מהמזונות אבל לא שמעו על המצאת החשבונית".

עוד הוא הוסיף: "עניתי לה שעם כל הכבוד למומחיותה בחינוך מיוחד - במדיה חברתית היא אהבלה שלא מבינה כלום! זה כבוד גדול אם אינסטולרים חרמנים מאשקלון כותבים לה. מה דעתכם? אזכיר שוב שה- BMI שלה 17.1".
 
עוד הוא כתב: "אפשר להתייעץ? הפרגית עובדת כרגע בתחום החינוך המיוחד ורואה שליחות אישית ולאומית בלסייע לאנשים שפורטונה לא דפקה על דלת ביתם בשכר מינימום. לדעתי, יתאים לה הרבה יותר לעשות קריירה ב-OnlyFans ומשם להתקדם לריאליטי, ואולי בהמשך להיות פרזנטורית של סקיני פסטה. גם יותר כסף וגם יותר כיף. מה דעתכם?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אללה יוסתור ! (ל"ת)
    אבו יונס 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודק רק אהבלה תבזבז ת זמן עם מפגר (ל"ת)
    יויו 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • חצרוני
    מנחם מנדל 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לגמד יש הרבה כסף , חלקן מֶתפתות זמנית והגמד בטוח שהקסם האישי שלו + מראהו החיצוני עם אבר מין שרגיל לידו הימנית והפתיות לא יבקשו להגיע למיטה , הרי שמבחינתו ההצלחה מובטחת . הפרגיות לא טפשות , ברגע שיקפוץ את ידו הן תעלמנה . הגמד חסר בטחון בצורה קיצונית ו ומאמציו לרמוס את הטפשות שלידו נועדו לחזק את הגמד הנבול . גם השיער הארוך שיצא מהאופנה לפני 25 שנה , נועד לאותה מטרה . חצרוני אתה בצרות שאינך מודע להן . הסוף של מקרים כמוך הוא נסיון לעוף מקומה שביעית במרכז העיר . אל תדאג , זבלני העיריה יאספו אותך . אל תשאיר מכתב , אנחנו מבינים .
    סגור
  • 3.
    צודק
    סתם אזרח 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היא אהבלה באמת אם היא מוכנה להיות הבת זוג שלו
    סגור
  • 2.
    תגובה
    אליריס 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לצערי כנראה הבןאדם לא בסדר אולי חייב לראות רופא דחוף ואולי אפילו אישפוז כי הוא לא מדבר לעניין
    סגור
  • 1.
    בושה
    סש 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    בושה שאחד כזה מופיע בכתבה באתר . האיש חולה וזקוק לטיפול . ומכאן לבוא ולתת לו במה . בושה לאתרה הזה .
    סגור