ויראלי

אייל גולן נחשף: כך הוא שמור בטלפון של גרושתו

סטורי שעלה אצל דניאל גרינברג חשף איך הוא נקרא בטלפון של גרושתו - 'אבא של מיאל ורון'. על כך הסבירה בקצרה: "כי הוא אבא שלהם בכל רמ"ח אבריו"
מערכת ice |  5
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, נסעה צפונה עם בני משפחתה וילדיה המשותפים עם הזמר מיאל ורון, כדי ללטף ב”ג’ונגל כיף” בעמק הירדן את החיות. החוויה הזו הצליחה להעלות חיוך על פניו של גולן, שנמצא בימים לא קלים כשהוא מחלים מניתוח, כאשר במקביל סטורי שעלה חשף איך הוא נקרא בטלפון של גרושתו - 'אבא של מיאל ורון'.
גרינברג השיבה לשאלות העוקבים למה היא קראה לו כך: "כי הוא אבא שלהם בכל רמ"ח אבריו", העוד היא סיפרה כי אין לה בן זוג, ועל הגירושים מגולן והאם עדיין יש אהבה וסיכוי להישאר ידידים: "תלוי איך מתגרשים, ברור שכן, לא רק ידידות, גם חברות. וזה רק בידיים שלנו, מי שמרוויח זה הילדים שלנו, אז נא להתנהג בהתאם".
גרינברג כזכור, בידרה את גולן משום שכנראה היא פחות מתחברת לחוויה עם חיות וכתבה: “סורי, אימא לא מסוגלת לקחת חלק בליטופים”, עוד גרינברג כתבה: “איכ איכ איכ… אני לא בנויה לזה. אני לא מסוגלת שיהיה לי תוכי על הכתף, קוף על הכתף, כל חיה שהיא. אני לא מסוגלת. הגג שלי זה ללטף כלב ושם זה נגמר או איזה דגים באקווריום בבית”.

הגרוש מסתבר צפה בסטוריז של אשתו הקודמת ושטח בפניה בוואטסאפ מה הוא בדיוק חושב: “רואה את הסטורי שלך ובוכה חחחח”, עוד כתב בהומור: “מיה תני לה ללטף את הנחש. אבא תן לה ללטף את הלטאה. קארין, תני לו ללטף את הקיפוד. ניר תן לו לתת אוכל לג’ירפה. מיה תני לה להאכיל את האריה”, דניאל השיבה לגולן:“חחח בול, מכיר אותי כמו שאתה יודע לשיר אבוש”.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רדוד
    איבה 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה רדודה ביותר על אנשים רדודים ועל אישה פטתית ולא מעניינת בכלל עושים עליה כתבה רק כי היתה עם זמר מפורסם לא בגלל מציאת תקופה לסרטן דוחה
    סגור
  • 4.
    יותר נכון "אבא של הילדים" (ל"ת)
    איציק 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    את מי הגועל נפש הזה מעניין
    צבי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דוחה ומגעיל
    סגור
  • 2.
    שקרנים
    יאיר 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היה כתוב הכספומט שלי או של מיכל וישמאל
    סגור
  • 1.
    גרושה 1גרושה 2 גרושה 3 ועוד ועוד עד ?????? (ל"ת)
    ביטון 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור