ויראלי

אייל גולן ובתו מתנשקים בפה: "סתם מגעיל", "נראים כמו זוג"

לאחר שאלין בירכה את אביה עם תמונה שלהם מתנשקים בפה על הבמה, בפייסבוק נותרו מזועזעים: “זה בגלל שאני אשכנזיה שאני לא מבינה ת’נשיקות על הפה מדרגה ראשונה?!?” גולשת אחרת הגיבה לה:“לא זה לא קשור, מזרחית שלמה ואין לנו את זה באף צד, זה סתם מגעיל”
מערכת ice |  3
אלין ואייל גולן (צילום צילום מסך Youtube)

רגע אחרי שקרס בהופעה שלו בהאנגר 11 והצליח להדאיג את המעריצים והמשפחה, אייל גולן חגג אמש (שבת) את יום הולדתו ה-52. הילדים, המשפחה ואפילו אחת האקסיות מיהרו לברך את הזמר לרגל היום המרגש, אבל הברכה ויותר נכון התמונה שתפסו לא מעט את העין של העוקבים, הייתה מצד בתו אלין.


אלין כתבה: “מזל טוב לאהבה של חיי. אני קודם כל אאחל לך ולעצמי שתהיה לי בריא בגוף ובנפש, שתהיה מאושר ושהשם יתברך רק ייתן לך את הכוח והיכולת לשמח אנשים כמו שאתה יודע. תודה שאתה מלמד אותי כל יום מחדש מהי אהבה ללא תנאים, תודה שאתה ההשראה והמודל לחיקוי בשבילי, שכל אדם היה רוצה שיהיה לו".
 

עוד הוסיפה: "אוהבת אותך אהבה שקשה להסביר” לצד הברכה, אלין צירפה תמונה בה היא ואביה מתנשקים בשפתיים. בקבוצת הפייסבוק “כמעט מפורסמים" נותרו מזועזעים: “זה בגלל שאני אשכנזיה שאני לא מבינה ת’נשיקות על הפה מדרגה ראשונה?!?” גולשת אחרת הגיבה לה:“לא זה לא קשור, מזרחית שלמה ואין לנו את זה באף צד, זה סתם מגעיל”.

התלונות הגיעו לא רק על רקע עדתי:“אין קשר לאשכנזיות. מה קשור לנשק אבא בפה אוף די כבר”. גולשת אחרת הביעה סלידה:“איכ כי אלין באמת נראית כמו הבת זוג התורנית”. “מרוב כל הצעירות שלו הם נראים קצת זוג”.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תתקדמו כבר
    בן 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתן ממש פוסטמות של נדים ...מוח מעוות בעליל כנראה מסכן הגבר שצריך לנשק סתומה כמוך....עד לאיפה יגיע הרוע המעווט שלכן ממורמרות עלובות ... זאת תמונה של נשיקה של שניה לא סירטון וידאו מתמדך דל דעה ...לכו טפלו בעצמכן...המוקדנים דל ערן בריאות הנפש ממתין לכן.. בהצלחה ..ודבוע טוב
    סגור
  • 2.
    אלין
    אהרון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיל. שלוש. אסור לאב להתקרב לבתו, נורה אדומה!
    סגור
  • 1.
    קנאה
    הכל תלוי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר שהורג אין כמו אייל וחברים זאת הבת שלו השתגעתם
    סגור