ויראלי

עדן בן זקן נפרדת בעצב: "הלב שלי נקרע"

הזמרת נפרדה בעצב מאילנה קליין: "אישה יפה כל כך, רהוטה, מלאה בעוצמה וכל והסיפורים שסיפרה לי השאירו אותי ללא מילים. תודה אילנה שלי, ששיתפת אותי. שחיבקת אותי ונתת לי את הזכות לשיר את המילים שלך. מילים שיישארו כאן לנצח"
מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
כמו אייל גולן, גם הזמרת עדן בן זקן נפרדה הבוקר (שלישי) מהפזמונאית אילנה קליין, אחת המובילות בישראל, שהלכה לעולמה ביום חמישי האחרון, ממש רגע לפני יום השואה ושיתפה את השיר שכתבה לה והפך לאחד המוכרים ביותר שלה.
עדן בן זקן נפרדה מקליין: "לפני קצת יותר משנה פנו אליי מעמותת 'חסדי נעמי', הם סיפרו לי על אילנה קליין, ניצולת שואה שכתבה שיר שהם רוצים שאני אבצע אותו, כמובן שמבלי לחשוב לשנייה מיד הסכמתי והפגישו אותי עם אילנה... ופשוט ברגע שנפגשנו היא נכנסה לי הכי עמוק ללב".
עוד סיפרה: "השבוע בישרו לי שאילנה נפטרה והלב שלי נקרע, אילנה הייתה אישה יפה כל כך, רהוטה, מלאה בעוצמה וכל והסיפורים שסיפרה לי השאירו אותי ללא מילים. תודה אילנה שלי, ששיתפת אותי. שחיבקת אותי ונתת לי את הזכות לשיר את המילים שלך. מילים שיישארו כאן לנצח".
"יום הזכרון לשואה והגבורה, לזכרה של אילנה קליין ניצולת השואה שהלכה לעולמה ביום חמישי", כתב גולן בסטורי שהעלה עם תמונתה. "נפל בחלקי לשיר את השיר שאילנה כתבה לי 'לילד הזה התפללתי', נזכור ולא נשכח יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שווה לכם לצפות בקליפ
    יוני 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצרף לכם לינק לקליפ המדהים של הניצולת שואה אילנה קליין בביצוע של עדן בן זקן מתוך האתר של חסדי נעמי - כל הכבוד. https://www.naomi.org.il/?p=11687
    סגור