תרבות ופנאי

אייל גולן מפצה את הקהל: זה התאריך להופעה בחינם

יש תאריך להופעת הפיצוי של אייל גולן לקהל שנאלץ לגלות כי הוא נוטש את הבמה בהאנגר 11 במהלך השבוע האחרון לאחר שחש ברע ונבדק על ידי מד"א מאחורי הקלעים. ערב ל"ג בעומר, ה-8 במאי באותו ההאנגר ממש בנמל תל אביב הוא התאריך שנבחר
מערכת ice |  1
אחרי הדרמה הגדולה שהתרחשה ביום שני במהלך ההופעה של אייל גולן בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כאשר כשעה בלבד אחרי תחילת המופע, אייל גולן התמוטט על הבמה, קיבל טיפול במקום על ידי מד"א ודודו אהרון החליף אותו להמשך המופע. כעת, הזמר מעדכן את המעריצים כי נקבע מועד חדש להופעת פיצוי עבורם.
אז כאמור, יש תאריך להופעת הפיצוי של אייל גולן לקהל שנאלץ לגלות כי הוא נוטש את הבמה בהאנגר 11 במהלך השבוע האחרון לאחר שחש ברע ונבדק על ידי מד"א מאחורי הקלעים. ערב ל"ג בעומר, ה-8 במאי באותו ההאנגר ממש בנמל תל אביב הוא התאריך שנבחר.
 
גולן כזכור חשף כי שבועיים לפני המופע עבר ניתוח כירורגי והוא לא היה בשיאו לפני ההופעה הזו בה התמוטט ועלה רק בשכנוע של מקורבים לו. רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה מחברת הכרטיסים כי הם יכובדו באותו התאריך של מופע הפיצוי.
גולן כתב אחרי הקריסה מה הגורם: "קהל יקר שלי, אני אתחיל בזה שאני בסדר תודה לאל. אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי.. לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי. כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם".
עוד כתב: "אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים. אז קודם כל אני רוצה להתנצל מעומק ליבי מכל מי שרכש כרטיסים, נסע בפקקים והתאכזב שההופעה נעצרה, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה ולכן אני מבטיח לכם שכל מי שרכש כרטיס, אנחנו נשחזר את הערב הזה בצורה הכי מדהימה שיש, רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה בימים הקרובים. ברשותכם אני רוצה להודות לצוות מגן דוד אדום שהעניקו לי טיפול רפואי במקום, צוות מסור ומדהים שעזרו לי מאוד, תודה לכל אנשי ההפקה ולצוות האנגר 11".
 
לסיום כתב הזמר: "ולכם קהל שלי, תודה על הדאגה, החום והאהבה המטורפת!! אתם הקהל הכי טוב והכי חזק שקיים בכל העולם. אוהב אתכם בכל ליבי ומחכה כבר לפעם הבאה שנפגש, נשיר, נרקוד ונתרגש יחד. חג פסח שמח ורק בריאות לכולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל גולן
    רויטל 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרגיש טוב אייל תישמור על עצמיך
    סגור