ויראלי

אייל גולן חשף רגע לפני שהתמוטט: "חשבתי לא לעלות". צפו

רגע לפני שאייל גולן התמוטט על הבמה בהופעה שלו בהאנגר 11, הוא חשף בפני הקהל: "חמש דקות לפני ההופעה עכשיו שכבתי בחדר. כתבתי לחבר שאני לא עולה, אבל ליאם ואלין הילדים שלי אמרו לי 'אבא אתה חייב לעלות בשביל כל האנשים שבאו בשבילך'". צפו בתיעוד
מערכת ice |  3
דרמה גדולה התרחשה אתמול (שני) במהלך ההופעה של אייל גולן בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כאשר כשעה בלבד אחרי תחילת המופע, אייל גולן התמוטט על הבמה, קיבל טיפול במקום על ידי מד"א ודודו אהרון החליף אותו להמשך המופע. 
היום, עלה לקבוצת מעריצים של אייל גולן באינסטגרם תיעוד מהמופע, כאשר רגע לפני שהתמוטט כי לא חש בטוב, אייל גולן מספר לקהל הגדול שהגיע לכבוד המופע שלו כי "הייתי מקורר מאוד מאוד, עד היום. חייב להגיד לכם שחמש דקות לפני ההופעה עכשיו שכבתי בחדר", אומר גולן בתחילת דבריו.
אייל גולן ממשיך וחושף בפני הקהל: "כתבתי לחבר שלי, לרון אלוף, כתבתי לו שיש מצב שאני לא עולה. באו אלי ליאם ואלין הילדים שלי, הם פה, הם אמרו לי 'אבא אתה חייב לעלות בשביל כל האנשים שבאו בשבילך', אז הנה אני פה על הבמה ועושה כל מה שאני יכול כדי לעשות לכם את ההופעה הכי טובה שיכולה להיות". בסופו של דבר, למרות המאמץ של גולן, הוא לא הצליח להמשיך את המופע בגלל מצבו הבריאותי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל גולן
    קרדאי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חשוב עד החתונה הבאה יעבור
    סגור
  • 2.
    אייל
    משה 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמור על עצמך
    סגור
  • 1.
    אייל גולן
    משה 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות טובה ושתוכל לשיר ולהמשיך לענג את הקהל חג שמח
    סגור