ויראלי

בר רפאלי חוטפת - ולא נשארת חייבת: "את יורדת מהפסים"

בר רפאלי העלתה סרטון חושפני שלה מחדר האמבטיות והתגובות לא איחרו לבוא: "הייתי אומרת שאת יורדת מהפסים להצטלם ככה", אין גבולות אה בר? למה לא עירומה לגמרי וזהו?". התגובה של רפאלי לא איחרה לבוא. צפו
מערכת ice |  8
בר רפאלי (צילום אייל נבו)
בר רפאלי, הדוגמנית המצליחה, אמנם הביאה שלושה ילדים לעולם, אך זה ממש לא אומר שהיא צריכה להסתתר בגלל זה. אבל מבחינת העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם - זה בדיוק מה שהיא צריכה לעשות.
רפאלי העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה מחופשה באיים המלדיביים, בו היא תיעדה עצמה בסרטון של סלפי לוהט מחדר האמבטיות, והתגובות ממש לא איחרו לבוא כשהגולשים ירקו אש לעבר בר רפאלי, רק בגלל שיש לה ילדים בבית והיא מצטלמת בצורה חושפנית.
"הייתי אומרת שאת יורדת מהפסים להצטלם ככה", כתבה לה אחת העוקבות, כשאחרת הוסיפה: "אין גבולות אה בר? למה לא עירומה לגמרי וזהו?", וגם תגובת האימא הידועה והמתישה - "אישה נשואה עם ילדים, קצת ערכים וכבוד עצמי, זה לא נעים, למרות שמחבבת אותך. חושבת שזה לא מכבד".
לאחר עשרות תגובות קשות שהביעו ביקורת על בר רפאלי, על כך שהיא כאמור מצטלמת בצורה חושפנית על אף העובדה שיש לה שלושה ילדים, לרפאלי נמאס, והתגובה שלה הייתה פשוטה - לחסום את האפשרות להגיב לפוסט.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בר רפאלי
    יצחק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתם רוצים ממנה זה הגוף הפרטי שלה והיא תעשה כל מה שבראש שלה לעשות ושימותו הקנאים אני מערעץ ומוקיר את בר רםףפאלי תמשיכי לעשות מה בא לך את מיחדת ואין יפה כמוך
    סגור
  • 5.
    בר רפאלי
    שושי מור 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בר את מהממת יפייפיה ששומרת על עצמה ועל הביטחון העצמי שלה..כל הכבוד תותחית על..מי שלא מפרגן זו בעיה שלו/ ה. תהני בכיף ממה שהחיים נתנו לך..כל הכבוד??????
    סגור
  • 4.
    בר רפאלי
    א.א.חיפה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מה קורה לכם. מה חשפה תחתונים וחזיה. היא איך נקראת בר . דוגמנית על . עכשיו הצחקתם אותי היא עוד לבושה יוצאים עליה .למה? איזה צבועים כל מי שכותב עליה. לא ראיתי כתבות מה שקורה. עם כל הסלבס המצטלמות כמעט ערומות שאולי מחסה את הפיטמה שלהם ועד סוף הירך שרק לנחש מה מיד בא. אני שראיתי את החשיבות שלהם גן מול הטלויזיה. נורא. העיקר יוצאים שהחרדים לא יתנו להם לעשות מה שבא להם שקרנים לא חושפות הכל בתקופתה של גולדה, רבין אוי ואבוי אם היו חושפים משהו מגופם לא העיסוק קודם כל אף אחד לא חשבה ולא שאסרו הן הרגישו לא במוח. היום הכל פרוץ . מוגזם. מחכה עד מתי הגבר יתאפק ולא יצא עם חשיפה נועזת כמו הנשים שהכל חשוף שאפילו לא נשאר לדמיון כי הכל חשוף. איבדו את הטעם הטוב. בתקופ
    סגור
  • 3.
    מה יש לאנשים ??! משועממים??!
    א.ב. 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מי שלא רוצה שלא יסתכל. לא עוקבת אחריה ולא כלום , רק חושבת שהיא נראית פצצה ועוד אחרי לידות! אבל אנשים בארץ כאלה ביקורתיים בלי טעם ובלי ריח ! לכל אחד יש מה לומר! מה זה נותן להם ???! סתם ביקורתיות וקטנוניות או קנאה . מוגזם . טוב שחוסמת תגובות . עדיף מאשר לחטוף רעל על כל תמונה או סרטון שמעלה היא או כל אחת אחרת .. לא רלוונטי להן בכלל . הן חיות את חייהן ,נהנות, נרטות טוב .. מה זה עניינו של מישהו ??!
    סגור
  • בר מציגה את עצמה למען יראו ויגיבו !!
    אלה, 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז מה לעשות שיש אנשים שנרתעים מהתערתלות של אמא לילדות קטנות שמנסה להציג את עצמה כרקדנית עמוד זולה...
    סגור
  • 2.
    בר רפאלי
    יעקב 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם לבעלה זה לא מפריע והוא חי עם זה בשלום, או לאקס שלה דה רפריו זה לא מפריע, או לאבא שלה ואמא שלה זה לא מפריע, אז למה זה צריך לעניין טו להפריע לנו ? פני הדור כפני הכלב, ככה התחיו העניינים להתגלגל בסדום ובעמותה.
    סגור
  • 1.
    קצת הגזימה
    קרן 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ולא בגלל שהיא אמא, אלא בגלל שזה סרטון באמת חושפני שמתאים לשמור בפרטיות
    סגור
  • היא הצטלמה ככה כדי להיות בכותרות (ל"ת)
    שחר 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור