ויראלי

"זה מסוכן בטירוף": בן זיני קילח את הכלב והסתבך

על פניו, אין דבר יותר נורמטיבי מלקלח פעם בה את הכלב שלך, אך הזמר גרם לזעם בקרב העוקבים שהשתמש בשמפו של בני אדם, שחלק אמרו כי יכול להזיק לבעל החיים
מערכת ice | 
בן זיני (צילום אינסטגרם)
הזמר בן זיני שום גרם לרעש ברשת אחרי שהעלה סרטון בו הוא נראה מקלח את כלבו. על פניו, הסרטון מראה דבר די נורמטיבי, הרי כל אחד מקלח את הכלב שלו פעם בה. הבעיה בסרטון הייתה החומר שבו בן זיני השתמש. במקום תכשיר מותאם לכלבים, בן זיני השתמש בשמפו לבני אדם. 
חלק מהעוקבים שצפו בסרטון מיהרו לנזוף בזיני: "לא מקלחים בסבון של בני אדם אלא של כלבים" כתב גולש אחד, ואילו אחרת נזעקה: "לא מרטיבים לכלב את האוזניים זה מסוכן בטירוף ויכול לעשות להם דלקות".
מנגד, היו מי שתמכו בזיני. "אויש כל הטרחנים שלא מקלחים כלב עם שמפו של אנשים, יאללה יאללה תתקדמו. 20 שנה עשיתי את זה לכלבה שלי, הייתה מבסוטית וחיה יותר טוב מכולכם!".
 

כזכור, בן זיני ובעלי חיים זה שילוב עם היסטוריה די בעייתית. שנה שעבר, בזמן שטייל בתאילנד, העלה זיני תמונה שלו עם קוף קשור בשלשלת. 
"בטח הקוף מבסוט, להיות קשור בשרשרת ברזל", כתב עוקב אחד והוסיף אימוג'י מקיא. אחרת הוסיפה: "מרוצה? יופי, את הפרסום שלך קיבלת כי פרסום זה פרסום. אבל זה דוחה, להצטלם עם קוף קשור בשרשרת בשביל כמה לייקים. הקוף המסכן הזה עובר התעללות ואתה שילמת בשביל שימשיכו להתעלל בו. מקווה שאתה מרוצה. אל תקרא לעצמך דמות חינוכית עם לב זהב, כי בנאדם שנותן יד להתעללות הוא לא אנושי".
בהמשך, פרסם זיני התנצלות על המעשה: "חשוב לי להגיב על עניין הקוף. הייתי בחופשה, הקוף היה חמוד ולא נראה סובל. בתוך רגע קפץ לי לכתף ואכל פיצוחים. לא חשבתי הרבה והצטלמתי איתו. מתנצל על זה, ואם הייתי חושב עוד רגע אחד לא הייתי עושה את זה. אני מתנגד בכל תוקף להתעללות בבעלי חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה