ויראלי

גיא הוכמן חושף לראשונה: "רעדתי, הרגשתי שאני משתגע ומתנתק מהמציאות"

גיא הוכמן, הקומיקאי, חושף לראשונה בכאב על השירות הצבאי שלו וההשלכות: "עשרה ימים אחרי השחרור, הייתי עם ג'ויינט בקופנגאן. בשלב מסוים, אני מתחיל לקבל זצים כאלה, כאילו ניתוקים מהמציאות. אני לא מאחל לשונאים הכי גדולים שלי את הדבר הזה. אתה מרגיש שאתה משתגע, אתה לא יודע מה קורה לך". צפו
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
גיא הוכמן פרץ לחיינו בשנים האחרונות כרוח סערה ומאז הוא נמצא באור הזרקורים. הקומיקאי נמצא כמעט בכל הפגנה או אירוע גדול שיש בארץ, ולא מתבייש לצחוק על הנושאים הכי כואבים בדרך שרק הוא יודע.
הערב (רביעי), הוכמן יתארח בתוכנית "אנשים" בקשת 12, ורגע לפני הפרק שיעלה במלואו, קבלו הצצה קטנה לראיון המרגש של הוכמן, בו הוא מדבר על השירות הצבאי כלוחם בחטיבת הנח"ל וההשלכות שהגיעו בעקבות כך.
בהצצה לפרק של "אנשים", מספר הקומיקאי: "הצבא, הוא מתכנת אותך, לחשוב מאוד ככה, ישר. אתה לא מנתח יותר מדי, כי כל יום יש פתיחת ציר, וכל יום יש איזו היתקלות קטנה, אז אתה לא מתעכב על דברים. אבל הפצע הוא פה (מצביע על הלב). אני עשרה ימים אחרי השחרור, הייתי עם ג'ויינט בקופנגאן, כי אני מלך העולם. בשלב מסוים, אני מתחיל לקבל זצים כאלה, כאילו ניתוקים מהמציאות".
הוכמן המשיך: "24 שעות שאתה, אני לא מאחל לשונאים הכי גדולים שלי את הדבר הזה. אתה מרגיש שאתה משתגע, אתה לא יודע מה קורה לך. הקדימו לי את הטיסה, יש לי צמרמורת. אני חוזר לארץ, לבית של ההורים ורועד, כשכל החיים, מה שאני רוצה, יש לי מטרה אחת בחיים להירדם. לישון, להצליח לישון". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה