ויראלי

דרמה בהופעה של עופר ניסים: לא הורשו להיכנס לשירותי הנשים

איתי קרת ועידן מיכאלי, חברות הקהילה הא-בינארית, טוענות כי לא הורשו להיכנס לשירותי הנשים בהופעה של עופר ניסים: "באנו להיכנס לשירותים ואז שני מאבטחים התחילו לצעוק עלינו, למרות שלא אמורה להיות בעיה. אחד השומרים תפס אותנו מהידיים ודחף אותנו החוצה, זה היה ממש קשוח ולא נעים"
מערכת ice |  2
איתי קרת ועידן מיכאלי (צילום @ikerrett, instagram)
במהלך סוף השבוע האחרון נערכה המסיבה המסורתית של הדיג'יי המפורסם עופר ניסים באקספו בתל אביב. אבל לא הכל נגמר חלק. ב"מאקו" פורסם אתמול (שני) סיפורן של איתי קרת ועידן מיכאלי, חברות הקהילה הא-בינארית, שטענו כי לא הורשו על ידי המאבטחים להיכנס לשירותי הנשים.
"באנו להיכנס לשירותים ואז שני מאבטחים התחילו לצעוק עלינו, למרות שלא אמורה להיות בעיה", מספרות קרת ומיכאלי ומוסיפות כי בשלב מסוים העימות אף נעשה אלים. "אחד השומרים תפס אותנו מהידיים ודחף אותנו החוצה, זה היה ממש קשוח ולא נעים".
"זה לא שהתפרצתי למקום והתחלתי לעשות בלאגן. נכנסתי בשקט ועשיתי את שלי", היא מסבירה. "אני לא צריכה להיות בלחץ או חרדה ללכת לשירותים, זה משהו שהוא בסיסי. אני לא צריכה להיות בסטרס כי אני חוששת שמאבטח יפעיל נגדי אלימות", הוסיפה קרת.
היא טוענת שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה במסיבה של עופר ניסים, וכי היא ממש לא היחידה שזה קורה לה: "זה קורה המון. אני מכירה בנות שבלית ברירה הולכות לשירותי הגברים. מיכאלי מוסיפה כי חברה קרובה שלה אף נקלעה לעימות אלים עם מאבטח: "לא נתנו לה להיכנס לשירותי נשים, והיא צרחה על המאבטח שהיא לא מבינה מה קורה כי היא אישה". בנוסף, השתיים גם הפנו אצבע מאשימה להפקה, שכן הם טענו כי זה קורה על בסיס קבוע וכי הם צריכים להכין את עצמם ואת המאבטחים בנושא.
מהפקת האירוע נמסר: "ההפקה מתדרכת ושמה דגש עם כל הצוותים, ובעיקר צוותי האבטחה באירוע, על הרגישות הרבה בנושא כדי למנוע מקרים כאלו. הנושא ייבדק לעומק, כולל פתיחת סרטוני אבטחה, ונמצה את הדין עם מי שצריך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לה בולבול או לא?
    יוסף 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לנשים פרטיות גם. בלי בולבולים ברחבה
    סגור
  • 1.
    יש לה בולבול או לא?
    יוסף 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לנשים פרטיות גם. בלי בולבולים ברחבה
    סגור