ויראלי

ליאור שליין תוקף את בן גביר: "סתם חתיכת אפס מסית ומפוחד"

הסאטיריקן פרסם סרטון נוסף שבו הוא תוקף את הממשלה: "בן גביר וסמוטריץ', דרעי וגולדקונפף, יריב לוין ושמחה רוטמן, מירי רגב ודוד אמסלם, הכנופיה האלימה, שיכורת הכוח, חשבה שהיא תוציא לפועל מהר מהר את התכניות המופרעות שלה ואז – אופס! מציאות!"
מערכת ice |  6
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
ליאור שליין, סיכם את סוף השבוע של הזוג נתניהו בסרטון יטיוב השבועי שלו, שם הוא גם תקף את שאר הממשלה וקרא למפגינים לא להפםסיק. אלו היו דברים: "ברוכים השבים ביבי ושרה! איזה סוף שבוע משוגע – פיגוע בתל אביב, הפגנות ענק בכל ישראל, העבריין בן גביר מדיח פוליטית ניצב במשטרה ומי לא בארץ? ראש הממשלה נתניהו. לכבוד יום הנישואין, ביבי נתן לשרה את מה שהיא ביקשה. שהם יטוסו לחו"ל – והמדינה תישרף. ארגן לעצמו פגישה מומצאת של שלושת רבע שעה ושכר על חשבוננו קומה שלמה – 60 חדרים במלון (!) וטס עם שרה לסוף שבוע ברומא. לפני חודש, הם טסו לסוף שבוע בפריז ותכף הם טסים לברלין וללונדון. טוב, עם כל יום שעובר יש להם יותר ויותר כביסה מלוכלכת. לא סתם כביסה מלוכלכת – בין ההפגנות לטרור, לאיום על הכלכלה, למשפט שנמשך והכלא שהולך ומתקרב - ביבי עושה במכנסיים.
אתם מבינים? הבריחה של ביבי מהמציאות המדממת בישראל לסוף שבוע חזירי ברומא היא מרגיזה ועלובה, אבל היא מובנת. המציאות כואבת מאוד מאוד לממשלת ה'ימין ימין מלא מלא'. בן גביר וסמוטריץ', דרעי וגולדקונפף, יריב לוין ושמחה רוטמן, מירי רגב ודוד אמסלם, הכנופיה האלימה, שיכורת הכוח, חשבה שהיא תוציא לפועל מהר מהר את התכניות המופרעות שלה ואז – אופס! מציאות! ובמציאות יש מחבלים פלסטינים ויש פיגועים ויש עוד ועוד ישראלים חפים מפשע שנרצחים ואין 'עוצמה יהודית'. ואיתמר בן גביר הוא לא בעל בית של כלום, הוא סתם חתיכת אפס מסית ומפוחד. ואני יודע, גם לפני בן גביר היה טרור, הטרור הוא לא תוצאה של בן גביר. בן גביר הוא התוצאה של הטרור. משילות הוא הבטיח ותראו מה קורה במציאות.
במציאות יש גם את העולם. נכון, סמוטריץ'? כבר גילית את אמריקה? ניסה לשחק אותה גבר גבר, בצלאל סמוטריץ'. צייץ שצריך למחוק את הכפר הפלסטיני חווארה. בסוף, הדבר היחיד שהוא מחק זה את הציוץ. בשנייה שהוא פתח את הפה, הוא חטף על הראש מהאמריקאים ומיד התקפל – 'התכוונתי שהמדינה תמחק. לא, לא, לא, סליחה, גם המדינה לא, זה היה בסערת רגשות'. גיבור גדול סמוטריץ'. ולמה הוא התקפל? כי הוא רצה לטוס לכנס של הבונדס בוושינגטון והאמריקאים אמרו שהוא אורח לא רצוי. אתה מתנחל סמוטריץ', אתה חיים שלמים אורח לא רצוי.
 
במציאות שממשלת ה'ימין ימין מלא מלא' נתקלה בה, חוץ מהפלסטינים והאמריקאים, יש גם אותנו: ישראלים, פטריוטים, ציונים, ליברלים, נחושים, שלא מוכנים לחיות בדיקטטורה, רק כי נתניהו הפחדן רוצה להתחמק מהמשפט שלו, אז התעוררנו וקמנו להילחם על המדינה שלנו. ומול ממשלה עלובה, של בן גביר ודרעי וביבי, ערימה של עבריינים מורשעים בעבר, בהווה ובעתיד נעמד ציבור של קצינים, הייטקיסטים, משפטנים, כלכלנים, בכירי עולם הביון, אשכנזים ומזרחים, שמאלנים וימנים. מלח הארץ, שבנו את המדינה הזאת ומגנים עליה ומפרנסים אותה ובלעדיהם אין מדינת ישראל – מי יטיס את מטוסי חי האוויר, דרעי וגולדקנופף? ואם אחד מהם כהן והמסלול עובר מעל בית קברות? מי ישמור על הכלכלה שלנו, בן גביר וסמוטריץ'? לעמוד באמצע וול סטריס ולצעוק שהשקל לא מפחד מאף אחד – זה לא באמת יחזק את השקל. מי יחליף את בכירי המוסד והשב"כ, מיר רגב ודודי אמסלם? הם יהיו סוכנים חשאים, שני אלה? הם, בליכודיאדה נזפו בהם 'תנמיכו'.
זהו, זאת המציאות. זאת המציאות שיריב לוין ושמחה רוטמן וממשלת ה'ימין על מלא' נתקלה בה ושום פשרה אסור לעשות עם האנשים האלה. אין פשרה עם מי שמאיים על הדמוקרטיה שלנו, אין פשרה עם בריונים, אין פשרה עם שורפי כפרים. אתה הבנת את זה כבוד הנשיא הרצוג? שום פשרה! קיבלת הזדמנות היסטורית להיות נשיא חשוב, שמגן על הדמוקרטיה הישראלית ובמקום זה אתה מפשל כהרגלך ומנסה לשמור על נתניהו מאוחדת. תפסיק כבר להתבזות ולהיפגש עם חבורת משפטנים הריאקציונרים הזאת שגיבשת. תפסיק לנסות לדחוף לנו את הפשרה שלך. נכון, אתה לא הנשיא הראשון שמנסה לדחוף בכוח משהו מגעיל ופתטי, אבל חלאס. על דמוקרטיה לא מתפשרים. אל תחלץ את הממשלה האיומה הזאת מהמצב הנורא שהיא הכניסה את עצמה אליו. רצו לעשות פה דיקטטורה? שמו את בן גביר אחראי על הביטחון הלאומי? עכשיו שיתמודדו עם המציאות. עם הפלסטינים, עם האמריקאים ובעיקר עם הציבור הישראלי. תן לממשלה הזאת לאכול את הדייסה שהיא בישלה. לא בבית חולים כמובן, שם אסור חמץ. גם מדינת הלכה הם רוצים לעשות פה. קדימה, בהצלחה.
אסור להתפשר על דמוקרטיה. הטירוף של הממשלה הזאת, הקים פה סוף סוף מחנה ליברלי ענק, נחוש ואסור לנו לחזור אחורה. אנחנו במאבק כולל על איך המדינה שלנו תיראה, אנחנו צריכים להמשיך ללחוץ עד שהם יקרסו ואז נתקן את מה שהם הרסו ונמשיך לבנות פה מדינה דמוקרטית, מודרנית, חופשית, משגשגת, שכל הישראלים ייהנו ממנה. גם אלה שהצביעו לבן גביר וסמוטריץ' בגלל הבטחות השווא, גם אלה שהצביעו לגולדקונפף ודרעי בגלל חמות הבורות והעוני, גם אלה שהצביעו לביבי בגלל ההסתה והשקרים והמציאות המעוותת שיצרו 'ישראל היום' וערוץ 14 וטיפוסים כמו בועז ביסמוט וינון מגל ואבישי בן חיים. כל הישראלים ייהנו מישראל כזאת וזה יכול לקרות. רומא לא נבנתה ביום אחד וישראל לא תתפרק בגלל איש אחד. אנחנו לא נהפוך לדיקטטורה, כי ביבי רוצה לבחור את השופטים שלו ולעצור את המשפט שלו. זאת המציאות ובמציאות, בקרוב נתניהו לא יבלה על חשבוננו בקומה שלמה במלון פאר ברומא, אלא בתא כלא. עדיין, על חשבוננו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אם זו לא הסתה והקטנה של ציבור שחושב אחרת ממך מהי הסתה??
    איכס 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מגעיל שקראתי ולכן לא יכולה שלא להגיב!!! אתה משתמש ברפורמה כתירוץ למטרה העיקרית להפיל את השלטון שנבחר בדמוקרטיה!!!! איזו שפה דוחה איזו הסתה ופילוג והתנשאות וגועל!!! תתבייש לך! מחכה שתיהרס המדינה כדי שאתם תתקנו????? אתם הורסים את המדינה בשקרים וההפחדות שלכם!!! קורא לנשיא לא לדבר ולא להתפשר???? מי כאן דיקטטור?! הכי דוחה שקראתי!!! אם זו העמדה של ראשי המחאה- מטרת המחאה ברורה- להפיל את הממשלה שנבחרה ברוב ובדמוקרטיה- חבל שהמפגינים בוחרים לעצום עיניים ולא לראות את הניצול המזעזע שאתם עושים בהם!!!! קוראים לזה אובססיה ועריצות! לא אהבת המדינה!
    סגור
  • 5.
    ליאור
    ניסים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראה מראה שעל הקיר למי יש את הפה המסריח בכל העיר לליאור שליין ?? או לזו שגרה מעליו ?? גם למראה קשה להחליט ...גועל מהלך על שתיים
    סגור
  • 4.
    it takes one to know one (ל"ת)
    קיבוצניק 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שליין
    אאא 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אדם מיסכן שלא תרם כלום למדינה מי אתה פישר קטן ואומלל טוס מפה אתה מממן אותנו.אתה חי על חשבוננו אתה והעקומה שאיתך . ניגמר לכם בעה הרפורמה תעבור והחונטה של בית המשפט תפורק
    סגור
  • 2.
    שליין (ל"ת)
    אאא 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צבוע. לא שמענו אותך מדבר על ה 50 מיליון שבנו הוציא על ה (ל"ת)
    אהי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור