ויראלי

דביר בנדק באמת חטף סטירה מאורי גוטליב? האמת נחשפת

השחקן המוערך עלה לבמה וחבט בבדרן שסיפק בדיחות על חשבונו ועל חשבון זוגתו שישבו בקהל. תחילה זה היה נראה כמו הומאז' לסטירה המצלצלת שהעניק לפני שנה וויל סמית' לכריס רוק בטקס האוסקר, אבל בסביבת השחקן טוענים כי זה לא היה מבוים
מערכת ice | 
אורי גוטליב ודביר בנדק (צילום אינסטגרם גיא פינס)

כנראה שלעולם לא יישכח ביזיון כמו זה שנראה על במת האוסקר לפני שנה, לא עכשיו ואולי אף פעם. באמצע הטקס ה-94, כאשר הסטנדאפיסט כריס רוק החל להתבדח עם הקהל, כנראה שאחת הבדיחות שלו חצו את הגבול וגררה את אחד האירועים הביזאריים שנראו אי פעם בטקס. אמש (שני) קיבלנו את הגרסה הישראלית

במהלך המופע החדש של דביר בנדק בצוותא בתל אביב, השחקן והבדרן צחק על אורי גוטליב שישב בקהל לצד זוגתו. במהלך שהפתיע את כל הנוכחים באולם, גוטליב ביקש לעלות לבמה וכמה שנראה כמו מחווה לתקרית של וויל סמית' וכריס רוק בטקס האוסקר לפני שנה, הוא לכאורה חבט בפניו. אלא, שבסביבת השחקן טוענים כי זה לא היה מבוים והמכה הייתה אמיתית.
 



כזכור, כריס רוק התבדח עם סמית' ואשתו, דבר שגרם לשחקן לעלות על הבמה ומול הקולגות ואנשי הבידור ההמומים סטר בעוצמה לרוק ולאחר מכן ירד בזעם בתוך שניות מהבמה, כאשר אף אחד לא היה מוכן לרגע הזה.
 


רוק המופתע אמר: "וויל סמית' הרגע נתן לי פצצה", בעוד השחקן צרח לכיוונו: "תוציא את אשתי מהפה המזוין שלך" וחזר על כך פעם נוספת, בעוד הבדרן המבולבל נאלץ להמשיך בצל המבוכה הגדולה מהתקרית.

על התקרית אגב אמר רוק: "זה כנראה הרגע הכי גדול בתולדות הטלוויזיה", הטריגר לכך התברר כתספורת הקצוצה של ג'דה פינקט, אשתו של וויל סמית' שסובלת ממחלה שגורמת לכך ורוק התבדח ואמר: "אני כבר לא יכול לחכות לראות אותה מופיעה בסרט "ג'י-איי-ג'יין 2". 
הטקס לא יכול היה להמשך כמתוכנן ולאחר מכן השידור הוחשך, כאשר הדרמה בינתיים באולם נמשכה והכוכב דנזל וושינגטון עמד בין סמית' ורוק, שניסה להתנצל, דבר שלא הצליח לאור סערת הרגשות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה