ויראלי

הנסיך וויליאם וקייט נחשפים ברגע אינטימי ושובב במיוחד

המחווה החמודה של הזוג מגיע בזמן שהמתח בבית המלוכה נמצא בשיאו לאחר החשיפות של אחיו של וויליאם הארי בנוגע לנעשה במשפחה
מערכת ice |  1
וויליאם וקייט (צילום: Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
הנסיך וויליאם ואישתו קייט מידלטון נתפסו ברגע די אינטימי אתמול על השטיח האדום. הזוג המלכותי הגיע אמש (א') בטקס פרסי הבאפטה שהתקיים אמש (שני) בלונדון, גנבו הזוג המלכותי את ההצגה כאשר מידלטון נתפסה במצלמות הפפראצי טופחת על ישבנו של בעלה.
המחווה החמודה של הזוג מגיע בזמן שהמתח בבית המלוכה נמצא בשיאו לאחר החשיפות של אחיו של וויליאם הארי בנוגע לנעשה במשפחה. 
בחודש שעבר, מגדת העתידות הבריטית ג'מימה פקינגטון, שצופה את העתיד באמצעות אספרגוס, חשפה את התחזיות שלה לגבי בני משפחת המלוכה לשנת 2023, וטענה כי השנה יהיו לידות נוספות במשפחה המלוכה, ביניהם ילד רביעי לוויליאם וקייט. 
לפקינגטון יש כבר עבר מוצלח בנבואות הקשורות בבריטניה ובמשפחה הבריטית. היא ניבאה בהצלחה אירועים גדולים כמו הברקזיט, עזיבתם של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל את משפחת המלוכה וכן ניבאה את מצבה הרפואי של הנסיכה אן.אי אפשר שלא להזכיר את נבואתה בנוגע למלכה האם. פקינגטון בת ה-65 הצליחה לנבא בהצלחה את מותה של המלכה אליזבת'.
הנסיך וויליאם והנסיכה קייט, שהם הורים גאים לשלושה ילדים, נראו רגועים מאוד לגבי האפשרות של תינוק נוסף, וכבר צצו שמועות שמידלטון אכן נמצאת בהריון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלח האנגלי......
    שפן 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אויש זה היה כל כך חביב עד שביקשתי מאישתי שתעשה גם לי כשתקעתי נוד . בן המלוחה (כ) לא עבד חצי שעה בחייו . הבן של נתניהו רץ בעולם עבור מדינת ישראל הרקובה ואתם טוענים שהוא פרזיט , סמולנים אנטישמים נושכי כריות. בינתיים אנחנו בימין מנצחים -- משתינים עליכם .
    סגור