ויראלי

בתו של אייל ברקוביץ' קיבלה הצעת נישואין מפתיעה: כך היא הגיבה

בתו של אייל ברקוביץ', לי ברקוביץ', חשפה את הצעת הנישואין המרגשת והמפתיעה שקיבלה מבן זוגה בפריז. אביה היה הראשון להגיב: "מזל טוב אהובים שלי"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
לי ברקוביץ', בתו היחידה של כוכב הכדורגל לשעבר ואיש התקשורת היום אייל ברקוביץ', קיבלה בסוף השבוע האחרון הצעת נישואין מרגשת, מפתיעה ורומנטית במיוחד מבן זוגה, מתחת לאייפל שבפריז, וכמובן שהיא גם אמרה כן.
לי ברקוביץ' חשפה את ההצעה עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה את הצעת הנישואין המרגשת כשהעלתה את התמונה מההצעה, עם טבעת נוצצת במיוחד, כאשר בעלה לעתיד השקיע בגדול עם סידור יפה של בלונים באחד המקומות הרומנטיים בעולם. אייל ברקוביץ', אביה של לי כאמור, היה הראשון להגיב לבתו בחשבון האינסטגרם שלה כשרשם: "מזל טוב אהובים שלי". 
כידוע, בנו הנוסף של אייל, הכדורגלן ליאור ברקוביץ', משגע את אביו בטוויטר עם ציוצים חוזרים ונשנים אודות סיפורים משעשעים על אביו. גם לאחרונה, בעקבות רעידת האדמה שהתרחשה בטורקיה, ברקוביץ' העלה ציוץ לטוויטר שלו בו הוא כתב: "סיפור של ליל רעידת האדמה - 3:30 בלילה הורגש רעידת אדמה בארץ ובבניין שלנו הורגש יחסית חזק, אוקיי אני ישן לי ופתאום מתחיל לשמוע רעשים של קירות מתפוררים מהחדר של אבא וזכרתי לעצמי שאבא לא ישן בבית אז קמתי בבהלה ואמרתי לעצמי שיש פורץ והוא מחפש משהו בחדר של אבא". 
עוד הוסיף ברקוביץ' הצעיר: "ואני כמו מבוהל קמתי והדבר הראשון שעשיתי זה נעלתי את עצמי והחזקתי את הדלת ולבנתיים הקיר ממשיך להתפורר ואני בבהלה עד שאבא צועק לי: ׳׳ליאור יאידיוט צא צא יש רעידת אדמה. הכל טוב ויפה יורדים למטה כמו שני מפגרים במעלית כי היינו מבוהלים  מגיעים למטה אבא לוקח לי את הנעלי בית כי הוא ירד יחף בסוף הוא דופק לי: ׳׳נו אתה מבין חשבתי שהיה גנב ואתה נועל את עצמך בחדר ימפקיר בוא תריב איתו בוא תגן על אבא שלך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברקו מי ?
    היודע 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדומה לפה גדול , אייל, את מי באמת הם מעניינים שהעלתם כזו שאלה?
    סגור
  • 2.
    אהה בגלל זה הוא נעלם. וואלה ברקו צריך מזל בחיים (ל"ת)
    מרסל 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה ובמזל טוב ליקוש. (ל"ת)
    עופר ש. 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור