ויראלי

כוכבת הילדים מזועזעת מהאונס המחריד: "בדקתי שהדלת נעולה"

מיקי מוכתר הזדעזעה מהאונס בגדרה: "תת עונש כבד (חבל שאין עונש מוות) לאנסים לאיש שאנס את האמא ורצח את הנפש של כל המשפחה הזאת"
מערכת ice | 
מיקי מוכתר (צילום אושר עדן פשינסקי)
רק לפני קצת פחות משבוע, אונס מחריד במיוחד בגדרה זעזע את המדינה. תושב הפזורה הבדואית שעבד כפועל בניין באחד הפרויקטים בעיר, חדר לדירה של צעירה ואנס אותה באכזריות לעיני ילדיה הקטנים תוך שהוא מאיים על חיה. אף אחד לא נותר אדיש לאירוע הקשה וגם לא כוכבת הילדים מיקי מוכתר.
מוכתר כתבה: "בוקר טוב מדינת ישראל שלי, אני אוהבת אותך, אני גאה להיות חלק ממך, אני היום כותבת לך אחרי לילה של סיוטים, לילה שרק שיחזרתי בראש מה הילדים והאמא סיפרו לי, לילה שבדקתי 5 פעמים שהדלת נעולה איך. איך יכול להיות שמתרחשים פה פשעים על ידי מפלצות אדם שפוגעים בילדים ובנשים ומערכת המשפט והמדינה לא רועדת?".
 
עוד הוסיפה: "אני פונה אליך מדינה שלי, לתת עונש כבד (חבל שאין עונש מוות) לאנסים לאיש שאנס את האמא ורצח את הנפש של כל המשפחה הזאת. 3 ילדים קטנים גמורים. 2 שהיו עדים לכל. משפחה שלמה שכבר בחיים לא תיהיה אותו הדבר . אחסוך מכם את כל הפרטים ששמעתי אתמול אבל זה אחד המקרים הכי קשים ששמעתי".
לסיום כתבה: "איך יכול להיות שמדינה שלמה לא עוצרת שילד בן 4 מציל את אמא שלו, קומי מדינת ישראל, מהר, תרעידי את השמיים, מצרפת לכם קישור לתרומות לאמא ולילדים כל תרומה תעזור"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה