ויראלי

רן דנקר לא רגוע: "אין שוויון זכויות, זה מוזר"

בראיון ל-103FM סיפר הזמר: "השבוע לקחתי את תעודת הזהות שלי והיה כתוב 'רווק', אמרתי 'מה? כתוב לי רווק?' איזה דבר מוזר, לראות את הפער הזה"
מערכת ice |  1
רן דנקר (צילום מסך חדשות 13)
בראיון עם מעיין אדם ב-103FM סיפר הזמר רן דנקר, שהוציא לא מעט להיטים בשנה האחרונה, על תהליך העבודה על השיר החדש ועל השנה המרגשת והמסעירה שעברה עליו, כולל איך אפשר בלי...הפוליטיקה.
דנקר סיפר: "אני כבר עם השירים הבאים, אני יודע מה אני הולך להטיל בהמשך. זה נורא כיף. מי שבעצם אחראי על הקליפ פה, שהוא לא פחות רלוונטי מבחינתי, בכלל בשירים שלי אני משתדל שהקליפים שלי יתנו איזה רובד, במאי בינלאומי ישראלי לשעבר, שלדעתי הוא אולי במאי הקליפים והקולנוע הכי טוב שאני אי פעם נפגשתי איתו על הכדור הזה. הוא ביים כמעט את כל הקליפים של נגה ארז, עשה את פנתרה של נועה קירל. יש לו איזה יכולת לקחת שיר ולהפוך אותו לעוד מימד, זה ממש שווה לראות".

לסיום, הביע דנקר את דעתו על המצב הסבוך במידה, זאת בדגש על ההתבטאויות נגד הקהילה הגאה: "ללא ספק אנחנו נמצאים במקום שיחסית מאפשר להיות, ונכון שב-2023 יש הרבה דמויות בכל הקשת, יש המון ייצוג. אבל עדיין, צריך להגיד את זה בצורה ברורה - אין שוויון זכויות. זה לא שלי בתור גבר שחי עם גבר יש שוויון זכויות מלא".
עוד הוסיף: "השבוע לקחתי את תעודת הזהות שלי והיה כתוב 'רווק', אמרתי 'מה? כתוב לי רווק?' איזה דבר מוזר, לראות את הפער הזה. גם לא רואה דרך לוותר, ללכת אחורה או להתייאש. מבחינתי חלק מהעניין זה להמשיך לעשות את מה שאני עושה בביטוי מלא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן למחוק את ההגדרה "רווק"
    יחידה עם ילדים 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לה קונוטציה שלילית במדינה הזו. אפשר לשנות בתעודת זהות ל"יחיד".
    סגור