ויראלי

רן דנקר חושף את רגעי האימה: "סע מפה יא הומו מזד**ן"

רן דנקר שיתף חוויה קשה שעבר כשיצא ברכבו מהמופע 'נקסט' יחד עם בתו: "ומישהו דפק לי על האוטו, והייתי עם הבנות ועם איתי ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'. אחרי שהופעתי ונתתי את הנשמה. נורא ואיום"
מערכת ice |  3
רן דנקר (צילום פייסבוק/ רן דנקר)
רן דנקר, הזמר המצליח, אומר לא פעם את דעתו לאחרונה על המצב הפוליטי והמדיני בישראל, זאת על רקע העובדה שהוא מגיע מקהילת הלהט"ב. בתוכניתו של רוני קובן בכאן 11, "פגישה", שתשודר מחר (שלישי) דנקר חשף את הקשיים איתם הוא מתמודד.
דנקר סיפר: "זה לא נעים כשאנשים כותבים לך דברים כמו 'יאללה, תעוף מפה, יא קוקסינל' או 'יא שמאלן, צריך לתלות אותך', לא נעים לקרוא את זה. כותבים דברים מאוד מאוד קשים, והאינסטגרם, עד שהוא מוחק לוקח הרבה זמן, אם בכלל".
"ומצד שני", המשיך דנקר, "אני מבין שבאותו רגע שאני נלחם ומחזיר את הפאנץ' הזה שאני נורא רוצה לעשות, אני מאבד את האפשרות בכלל לעשות שיח עם הצד השני. ואני יודע בלב שלי, בצורה חד משמעית, כי אני פוגש אנשים ברחוב, שהדעות הרבה יותר מתונות. אז יגידו לך 'לא נכון, זה מה שאנשים חושבים בראש, הם מתביישים להגיד את זה'".
דנקר הוסיף: "אז אני אומר, נכון. יצאתי ממופע לפני כמה זמן, ב'נקסט', ויצאו אנשים וביקשו להצטלם וכזה, ומישהו דפק לי על האוטו, והייתי עם הבנות ועם איתי ואמר 'סע מפה יא הומו מזדיין'. אחרי שהופעתי ונתתי את הנשמה ב'נקסט'. מצד שני, הוא מיעוט, ואם אני אתן לו את כל הכוח הזה, זה יהיה נורא ואיום".
"אני בטוח שאנשים סביבו באותו רגע, רובם לפחות, ככה אני רוצה להאמין, קפאו במקום, כמו שאני קפאתי. ונסעתי הביתה וזה העציב אותי וזה עצבן אותי, ובעיקר התביישתי גם מול הילדות, כי הן לא מכירות את המציאות הזאת בצורה הזו, הן חיות באיזושהי בועה בינתיים, הן ילדות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שמאלן מסריח (ל"ת)
    ניר 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ??
    מומו 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מה אתא ?אתא מצופה מגעיל ואני שמאולן טחור שכמוך
    סגור
  • 1.
    ??
    מומו 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מה אתא ?אתא מצופה מגעיל ואני שמאולן טחור שכמוך
    סגור