ויראלי

רן דנקר התחדש בקעקוע מפתיע, איפה בחר לשים אותו?

אם תראו אותו לא תפספסו: רן דנקר שיתף שהתחדש בקעקוע מיוחד במינו. מה דעתכם?
מערכת ice |  6
רן דנקר (צילום אור דנון)
הזמר והשחקן רן דנקר-חליל סיים לא מזמן לשפוט העונה האחרונה של הכוכב הבא, וכעת הוא מנצל את חופשת חול המועד שלו כדי להוסיף עוד קצת צבע לחייו.
בסטורי שהעלה לאינסטגרם שיתף את הקעקוע החדש שלו, אותו בחר לשים על קיבורת הזרוע. מה שיותר מיוחד בסיפור הוא כמובן הציור עצמו, ציור מהריב של דב בגוף של אדם עירום, נועל סנדלים. 

מי שחרטה על ידו את הקעקוע היא האומנית שני ניצן ציירת ומקעקעת ישראלית שמוכרת בתחומה גם מעבר לים. הייחודיות שלה הם קעקועים שמגיעים מהראש שלה בלבד. 
מוקדם יותר היום התבשרנו שיחד עם שרית חדד, רן דנקר מצטרף באופן רשמי למופע החנוכה NEXT. המופע ממשיך להתחמש, כאשר השניים מצטרפים לדנה אינטרנשיונל נסרין קדרי, שכבר אישרו את השתתפותן במופע כמו גם הקומיקאי אלי יצפאן שיהיה מי שינחה את המופע. במופע הקודם, שרית חדד הייתה על תקן הכוכבת של המופע וכעת קדרי תהיה מי שתוביל אותו כשם הגדול.
"נקסט" הושק ב-2019 כ"פופ אפ מיוזיק" מתוך רצון לנגוס בנתח של הפסטיגל הוותיק. במופע הראשון לקחו חלק עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, ואלי ומריאנו. המופע הוליד שיתוף פעולה ראשון בין אדם לברזילי כשהשניים הקליטו את "BEG" שהפך ללהיט. בשנה שעברה יצאו שיתופי פעולה בין עומר אדם לאייל גולן כמו "כשאחר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קעקוע
    אני ואנוכי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קעקוע מוזר עד קריפי
    סגור
  • 4.
    תתעוררו כבר!
    להציל את הילדים 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קעקוע מזעזע , ילד או ילדה קטנים עם ראש פנדה , ברמיזה מינית מכסה את החזה ועם חבורה בברך.. למי שלא חי במציאות ולא מבין את הרמז העבה, פנדה הוא סמל של האליטות לאדרנוכרום, התעללות בילדים ושתיית דמם.. תמיד חשבתם שזה בעיה של גוים.. תחשבו שוב!
    סגור
  • 3.
    זה ראש פנדה על גוף של ילד
    עוז 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לי מושג איך הבחור הזה יחיה עם הקעקוע הזה.... דחוף קאבר אח יקר
    סגור
  • 2.
    פנדה זה סימן של פדופילים
    אנרכיסטית 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    12 0
    כשמתעללים בילדים בסדרת סאדו מאזו העיניים שלהם ניהיות כחולות והם נראים כמו פנדה, הקעקוע הוא בבירור ילד או ילדה בתנוחה מפתה, הם מנסים לנרמל פדופיליה כמו עוד משיכה מינית לגיטימית, וזה אף פעם לא יהיה ככה, פדופיליה זה רע נקודה.
    סגור
  • .
    אני 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק!!!
    סגור
  • 1.
    אדם?
    שלמה 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה גוף של תינוק. איפה משטרת הפדופילים
    סגור