ויראלי

אדל בספלוב נגד האמהות הממורמרות: "שיער מגעיל ולא מטופחות"

כוכבת הרשת בהתייחסות נרחבת למהומה שהתעוררה מהקמפיין שלה לסייבקס: "את קנאה. יש נשים שיושבות בבית אחרי לידה, עם שיער מגעיל, לא מטופחות, מניקות וממורמרות והן רואות את אדל טסה, נהנית, שותה ומפתחת קריירה - וזה מרגיז אותן"
מערכת ice |  11
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
אדל בספלוב היא אחת מכוכבות הריאליטי והרשת המוכרות בישראל, ככזו היא תמיד באור הזרקורים לטוב ולרע ולכן לא הפתיעה אותה שבבוקר בהיר אחד היא עמד במרכז שערורייה שגרמה לסערת ענק. תמונה שלה בבגד גוף מקמפיין למותג עגלות הילדים "סייבקס" הביא עליה לא מעט תגובות משפילות ומביכות והיא לא מוכנה לשתוק על כך.
בראיון נרחב לערן סויסה בישראל היום, היא סיפרה: "פתאום התחלתי לקבל מאות אלפי תגובות. הטלפון שלי התפוצץ בהודעות ותגובות מאימהות שלא מפסיקות לקלל אותי. אמרתי לעצמי - אמאל'ה, מה קרה? למה דווקא כשאני מצטלמת אני חוטפת? לקח לי זמן להבין על מה המהומה. אם יש אימהות שזה שורף להן ורע להן, שיעשו דיאטה. אני לא יודעת אם שמת לב, אבל אני מעולם לא יצאתי על שום אמא ומבחינתי שכל אמא תעשה מה שבא לה. אמא זאת אמא, וזה שבכלל ילדנו והם פה ואנחנו בריאות והם בריאים, הכל מבורך".

עוד הוסיפה: "אני לא מסתכלת על איך אימהות נראות, או על איך הן מגדלות את הילדים שלהן. אני מעולם לא שפטתי אף אישה שהרגע עברה לֵידה ואלוהים יודע באיזה משבר הורמונלי היא נמצאת. מישהי אחרי לידה עוברת כל כך הרבה דברים, וזה מה שיש לכן להתעסק איתו? אני עם הורמונים שבא לי לפרק מישהו, וזה מה שמעניין אתכן? אמא שנראית טוב? אני לא מתעסקת בך, לא בציצי שהרגע שלפת על ספסל בגינה ולא במשקל שלך ובכמה עוזרות יש לך או אין לך. אז למה מתעסקים בי?".
מה דעתה על המגיבות? "אני אומרת לך - זאת קנאה. יש נשים שיושבות בבית אחרי לידה, עם שיער מגעיל, לא מטופחות, מניקות וממורמרות והן רואות את אדל טסה, נהנית, שותה ומפתחת קריירה - וזה מרגיז אותן. מתי אישה מקבלת תגובות טובות? כשהיא מפרסמת שהיא בדיכאון אחרי לידה, שלא נדע, וקשה לה והיא כאובה ושמנה. לזה כולם מתחברים, אבל לאמא שנראית פצצה - לא מפרגנים ולא מתחברים, כי הן לא נראות ככה. אם אני אראה מישהי בוכה אחרי לידה, אני אנסה לעזור לה. כל אמא שתעשה מה שטוב ובא לה".
התגובה ששברה לה את הלב: "מישהי כתבה: 'למה אמא צריכה להיראות ככה? מסכן הילד שלה שיראה את אמא שלו שנראית כמו זונת צמרת'. זו תגובה שאני לא אשכח. היו יותר תגובות טובות מאשר רעות, פשוט הרעות היו נוראיות. העליתי תמונה עם בגד ים חודש אחרי הלידה. אמנם לא הייתי בשיא הרזון, אבל מבחינתי הייתי בשיא שלי - וגם על זה היה להן מה להגיד. אם לא נעים לך, תעופי מהאינסטגרם שלי. היו גם הרבה מפורסמים ומפורסמות שתמכו בי. לחשוף את החיים - יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות, אבל אם אני אסתכל על הממוצע, הרוב חיובי ובזה אני מתמקדת. צרות העין של האנשים עוברת לידי ולא מעניינת אותי".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תגובה בקשר בקשר לגברת אדל (ל"ת)
    ריקי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    תעשי מה שאת אוהבת שיהיה לך טוב
    אמא 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודל לחיקוי שלי היא לא רק מהעבודה שלא מכירה מספיק את הבחורה . במידה ואיי משהו טוב להגיד עדיף לא לרשום . אגיד משהו אחד כן סחטיין עליה עובדת אחרי לידה דואגת לעצמה מטפחת כי לצערנו לא ברור מאליו בהצלחה ורק טוב
    סגור
  • 6.
    אלכוהול זה התמכרות
    אדל 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שהיא יפה ללא ספק אבל יש כאן לדעתי בעיה באופי שלה הבחורה אמא ל2 ילדים והיא שותה כמו אלכוהולסטית זה לא בריא וזה לא אופייני לאמהות כמובן שאפשר לשתות אבל כל הזמן לשתות ואם היא לא שותה אז היא לא נהנת לפי דעתי יש כאן בעיה של התמכרות וכדאי לבדוק את זה כמובן שאת אמא למופת ויפה ללא ספק אבל הבעיה של האלכוהול פה היא בעייתית
    סגור
  • לללאאא
    סבתא 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יפה ולא אופה
    סגור
  • יפה???
    סבתא 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה??? לפי איזה קריטריון?
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    נקודה חשובה
    נקודה חשובה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדל עם נתונים יפים ועם הרבה כסף. לרוב הנשים אין את המותרות של אדל לכן הקושי מציף מרמור וקינאה
    סגור
  • 4.
    את הקנאית שלא מצליחה
    הצחקת אדל 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות אמא מניקה ומסורה לילדים שלה שצריכה מטפלת והכל אצלך בשלט רחוק. הכל אצלך זיוף אפילו ים אמא שלך אין לך קשר לא מפתיע שזה נמשך השושלת שלך לבתך ניכור..
    סגור
  • נכשלה בהנקה
    לגמרי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומוציאה את תסכולה על אימהות המשקיעות בילדים שלהן
    סגור
  • 3.
    הביקורת היא על המיניות הלא קשורה בכלל למוצר
    שרית 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרבה שכל אין לך למעלה כי אם היה מראש היית שוללת צילום כזה החזרת אותנו 30 שננה אחרוה שהכל היה קשור לסקס - פרסומת על אוטו רואים בחורה חצי עירומה שוכבת על רכב וא עם בגד גוף פרובקטיבי עם רגליים מפוסקות לפירסום עגלה זה בדיוק על אותו משקל וכן מי שרשמה לך זונה לזה התכוונה אין מקום היום לסטייל הזה של פרסומו ולא גבר בלי מוח לא מקנאין בך מה יש לקנא במטומטמת שמשווק עגלות בצורה כזאת זה לא מתקדם ההיפך זה הכי שוביניסטי שיש כמו לפני 30/40 שנה את לא מודל להערצה וחיקוי ובטח שאין מה לקנא בך והיו רואים ט הגזרה היפה שלך אחרי לידה ומחמיאים לך אם סתם היית עומדת לצד העגלה מטומטמת כבר אמרתי? חבל ששכל אי אפשר לקנות
    סגור
  • 2.
    ממורמר
    מי 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה שצריך להתמודד עם תגובות כאלה או זה שהצלטם לפליי בוי לכאורה עם עגלת תינוק? תמונה לא קשורה בעליל
    סגור
  • 1.
    למה קשה לפרגן?
    נאוה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אדל את אישה,אמא,ורעיה,מהממת. כל הכבוד לל הזדהתי עם כל מילה שלך לצערנו היום הקינאה חוגגת.תמשיכי להיות כמו שאת את מודל לחיקוי,אני מאחלת לך בהצלחה בכל מה שתירצי ותעשי??
    סגור