ויראלי

אדל בספלוב ממשיכה לתקוף: "מרגישה הכי פצצה בעולם"

כוכבת הריאליטי המשיכה להכנס באימהות שזעמו על הבחירה בה לקמפיין CYBEX: "כל כך הרבה חוסר פרגון, כל כך הרבה צרות עין, כמה זה עצוב. לעולם לא אבקר שום אמא ולא את גופה ולא איך שהיא נראית ומתנהלת"
מערכת ice |  5
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי אדל בספלוב, שנבחרה לפני שבוע לשמש כפרזנטורית למותג העגלות לתינוקות Cybex, המשיכה להכנס בזעם באימהות טריות שלא ממש אהבו את הבחירה בה לקמפיין.
אדל הגיבה בסטורי שלה למהומה: "כל כך הרבה חוסר פרגון, כל כך הרבה צרות עין, כמה זה עצוב. לעולם לא אבקר שום אמא ולא את גופה ולא איך שהיא נראית ומתנהלת. כל אחת שתעשה פשוט מה שטוב לה. אם היה בא לי להצטלם עם עגלה ובגד גוף כי אני מרגישה הכי פצצה בעולם אז ככה זה יהיה, ומי שלא טוב לה מוזמנת להוריד עוקב. אחיה עם זה באושר".

לצד התגובות הקשות, קיבלה חיזוקים רבים והשיבה: "אין לי מילים, כמה אהבה הצפתן אותי, כמה כח, כמה אני אוהבת אתכן, הטלפון שלי כרגע בקריסה ואני מתנצלת שאני לא מצליחה לענות. רק בא לי להגיד תודה לכולכן".
כזכור, אחת האימהות כתבה בקבוצת האימהות האורבניות של תל אביב בפייסבוק: "אדל אמא לשניים, יש לה תינוק בן שבעה חודשים וכל קשר בינה לביני מקרי לחלוטין. לאדל יש אחות לילה, בין  22:00-06:00 היא לא קמה לילדים שלה. לאדל יש יועצת שינה מגיל אפס. היא טוענת שהילדים שלה לא קמים בלילה, והבת שלה לא נכנסת למיטה שלהם רק בשישי לשנצ. שיבחרו להם פרזנטורית שחיה כמונו".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אדל פספלוב
    יפה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפהפיה, לא להתייחס לצרות עין של אנשים.
    סגור
  • 4.
    את
    טל 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת
    סגור
  • 3.
    כלומניקית
    ירו 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממגעילה
    סגור
  • 2.
    אדל את מהממת!!
    Ru 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאנשים תמיד יהיה מה להגיד.. את מהממת..
    סגור
  • 1.
    מי??......
    The big one 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זאתי אדל??........
    סגור