ויראלי

עומר אדם נלחץ? "כל יום בלי טבעת, משהו רע קרה"

הדוגמנית יעל שלביה סיפרה בראיון: "לאט לאט, חבר'ה, בנחת, אנחנו נהנים, טוב לנו, אני רק בת 21, עומר הוא החיים שלי וזה לא קשור, אבל אני לא האמנתי שאני אכנס לזוגיות בשנה הקרובה. לא חשבתי על זה, לא דמיינתי את זה וכשזה קרה אז לא נלחמים באהבה"
מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
על אף שפספסה את יום הצילומים הראשון של 'רנואר', אל היום השני לצילומים יעל שלביה הצטרפה ולקחה חלק בסשן עם חבריה עומר נודלמן, רן דנקר, ברק שמיר ובר ברימר בצילומי בגדי הקיץ של המותג באווירה המדברית של מרקש, מהערים הכי יפות של מרוקו, בראיון לפנאי פלוס היא חשפה לא מעט פרטים מעניינים על הזוגיות עם עומר אדם.
שלביה סיפרה על הנחיתה במרקש: "תמיד רציתי לטוס למרוקו, אבל לא חשבתי שזה יקרה בשנים הקרובות. זה מקום מהמם, אתה הולך ברחוב וזה כאילו כמה עשורים אחורה. לא כמו דובאי. יש הבדלים. פה אתה מרגיש מסורת, דובאי זה לא מקום שיש לו היסטוריה, זה די חדש. אין מה להשוות בכלל".

על המעבר מישראל עם בן זוגה: "הגענו לדובאי. אני הולכת להיות שם בתקופה הקרובה ואז אני חוזרת לארץ בפברואר ואז אני טסה לניו יורק בעזרת השם, ויש לי כל מיני תוכניות לתקופה הקרובה. לא באמת עברתי לדובאי. אני ישראלית, אני חיה בארץ, אני הולכת לטייל קצת. זה הקטע עם המקצוע שלי. דיברו על המעבר שלנו כאילו זה מאוד דרמטי - לא שמתם לב שאני כל חודש במדינה אחרת? זה חלק מהעבודה שלי ואני ממש רוצה להתפתח שם".
ומה לגבי נישואין? "זה לחץ מטורף, אני מרגישה שכל יום שעובר ואין לי טבעת על היד - אם לא התארסתי או התחתנתי בסתר - אז משהו רע קרה. לאט לאט, חבר'ה, בנחת, אנחנו נהנים, טוב לנו, אני רק בת 21. זה הכי מהמם בעולם, אני מקבלת הודעות בדירקט אחרי שאני מעלה תמונה, זה מחמם לי את הלב לראות הודעות כאלה. ברכות ואיחולים... ממש עוטפים באהבה".
החיים בחו"ל: "האמת שזה צעד גדול, זה שונה, אנחנו לומדים להכיר אחד את השנייה בצורה אחרת. יש לנו שקט, אפשר לטייל, ללכת לשופינג, ללכת לסופר, ללכת למסעדה למטה בקפה השכונתי, דברים שלא עשינו בארץ הרבה. עומר הוא החיים שלי וזה לא קשור, אבל אני לא האמנתי שאני אכנס לזוגיות בשנה הקרובה. לא חשבתי על זה, לא דמיינתי את זה וכשזה קרה אז לא נלחמים באהבה. אני הכי מאושרת שיש ואני שמחה שלכאן החיים הובילו אותי, אבל זה לא היה צפוי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל שלביה
    צפי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם לא היה לעומר אדם כסף היית איתו ? בודאי שלא תעני בכנות .כמוך יש מיליונים .דיי מהדאווין שלך .לא מכירים אותך בכלל
    סגור