ויראלי

גרושתו של בן אל תבורי מתפוצצת: "לא מעוניינת לדבר עליו"

הזמר שב לישראל והשאלה שנשאלה אורטל עמר היא האם הוא ייפגש עם בנו תו פרינס: "אין ביניהם שום קשר ואני באמת לא מעוניינת לדבר עליו בשום צורה”, ומה היא מאחלת לה ולבנה?
מערכת ice |  6
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
היום (שלישי) נערך אירוע השקה חגיגי של סופר-פארם לקטגוריית sexual Wellness בין המוצרים בקטגוריה שיוצעו למכירה ברשת הסופר-פארם: אביזרי מין של המותגים המובילים בעולם בתחום TOYBOX, PlusOne ו-LELO, Je Jeu , Satisfyer ואחרים שיוצעו לצד שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים נוספים. לארוע הגיעו: אורטל עמר, לינור סביניק, נטע צ׳רנר, לי מנחם ועוד.
עמר התראיינה בין היתר ליפעת הללי ממאקו והגיבה לחזרתו לישראל של הגרוש, בן אל תבורי והאם יירשם מפגש שלו עם בנם תו פרינס: “אין ביניהם שום קשר ואני באמת לא מעוניינת לדבר עליו בשום צורה”.
עוד הוסיפה: “אני הרבה יותר טוב. סוף סוף יצאתי מהבית אחרי תקופה ארוכה שהייתי בבית, אבל זהו די, זה מאחורי. אני מאחלת לי ולתו שנהיה בריאים, שנהיה מאושרים, שיהיו לי עוד ילדים ושאני אביא לו עוד אחים לעולם אמן אמן אמן”.

על האירוע עצמו כתבה בסטורי: "האירוע הבוקר הוא של סופר פארם, משיקים קטגוריה חדשה, תהיו מרוכזים. האירוע המושלם בשבילה (ליאור סביניק), זו הקטגוריה הכי נמכרת בעולם, עם רווחים של מיליארדים, ועכשיו זה אצלכם על המדף, נגיש עם מבחר אדיר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתימצאי את הבחור שיעריך אותך ויהיה שם בישבילך ובישביל הבן שלך לכול החים הרבה בהצלחה
    סגור
  • 5.
    הם לא היו נשואים.היא לא גרושתו. (ל"ת)
    סיגל 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איכס
    אלי 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיברת מספיק .עדיף שתיסתמי.אישה דוחה
    סגור
  • 3.
    כביכול לא מעוניינת לדבר????
    אורטל הנחש 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סורקת אש יותר נכון יורקת אששש וכביכול ממש שקטה. את נחשששש צפע ?? רק מלמוע את האנטונציה שלך, לקרוא את הכתוב לעקוב אחר התנהלותך, מספיק להבין שבנאל נפל קורבן עם משהיא כמוך. רעה, אודפת בצע??????
    סגור
  • 2.
    סכנה
    יואב 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה עושות כל הבנות , בהתחלה באות כמו חתולות בלי כסף ובלי כלום , מחכות שהחבר הזמר יעשה לה את הכסף ואחרי כמה מאות אלפים בחשבון שלה אומרת לו ביי , עכשיו אני יכולה להסתדר לבד . נראה אותך מסתדרת מהתחלה לבד בלי לגנוב , כי בשבילי זאת בגידה או שתחזירי לו את הכסף ותלכי .
    סגור
  • 1.
    עמר
    אילן 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט בושה במדינה הזאת שנותנים להם כח להרחיק את הילדים מאביהם
    סגור