ויראלי

בן אל תבורי מחרים את שימי? "התחיל לקרוא לי אבא"

שימי ריגר סיפר בראיון: "פתאום ילד בן 17 בא ומתחיל לשאול אותי שאלות. למחרת בבוקר התחיל לקרוא לי אבא. הוא אמר לי 'מה אתה רוצה? בערב אחד נתת לי יותר תשומת לב ממה שקיבלתי בכל החיים שלי", וגם: למה לדעתו מייקל ג'ורדן הוא מניאק?
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום שגיא שלפר)
שימי ריגר הוא אחד מפרשני הכדורסל הגדולים בישראל, אחת הדמויות האייקוניות בספורט. בראיון לג'וס ריבה במאקו, הוא התייחס בין היתר גם להשתתפותו בעונה השנייה של גולסטאר ולשמות ששיחקו לצידו על הדשא בריאליטי של HOT.
ריגר נשאל האם הוא זוכר את מקס אולארצ'יק, שימי אטיאס, ג'קי מנחם ועוד: "בטח שאני זוכר, בן אל קורא לי אבא, עד היום. היינו במדבר, לא היה אף אחד מלבד צביקה פיק. פתאום ילד בן 17 בא ומתחיל לשאול אותי שאלות. למחרת בבוקר התחיל לקרוא לי אבא. הוא אמר לי 'מה אתה רוצה? בערב אחד נתת לי יותר תשומת לב ממה שקיבלתי בכל החיים שלי".

שאלה מעניינת נוספת הייתה את מי הוא אוהב יותר, את מייקל ג'ורדן או את לברון ג'יימס: "כשהייתי הסקאוט של וושינגטון וויזארדס, מייקל היה הנשיא שם. נסעתי לברצלונה לראות את פאו גאסול, בא החבר הכי טוב של מייקל ג'ורדן, ישבנו וראינו אותו אמרתי לו לוקחים את פאו, הוא אמר לי שלוקחים את קוואמי בראון".
"שאלתי מי זה לעזאזל הוא קוואמי בראון. שמונה חודשים אחר כך קיבלתי טלפון ממייקל ג'ורדן והוא שאל אותי 'ראית שפאו גאסול הוא רוקי השנה?', עניתי לו: "אמרתי לך נכון?, השיב לי: "אתה מפוטר", איזה מניאק, מייקל ג'ורדן הוא מניאק, לברון ג'יימס הוא יותר מענטש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה