שיווק ופרסום

אורטל עמר משתעשעת בהשקת אביזרי מין: "האירוע המושלם בשבילה"

גרושתו של בן אל תבורי השתתפה באירוע השקה של סופרפארם עם לינור סביניק מהאח הגדול ועקצה אותה: "זו הקטגוריה הכי נמכרת בעולם, עם רווחים של מיליארדים, ועכשיו זה אצלכם על המדף, נגיש עם מבחר אדיר"
מערכת ice |  1
אורטל עמר
היום (שלישי) נערך אירוע השקה חגיגי של סופר-פארם לקטגוריית sexual Wellness בין המוצרים בקטגוריה שיוצעו למכירה ברשת הסופר-פארם: אביזרי מין של המותגים המובילים בעולם בתחום TOYBOX, PlusOne ו-LELO, Je Jeu , Satisfyer ואחרים.
המוצרים יוצעו לצד שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים נוספים, לאירוע הגיעו בין היתר כמה ממשפיעניות הרשת המובילות בישראל כמו אורטל עמר, לינור סביניק, נטע צ׳רנר וגם לי מנחם.

עמר עדכנה בסטורי שהעלתה לטוויטר: "האירוע הבוקר הוא של סופר פארם, משיקים קטגוריה חדשה, תהיו מרוכזים. האירוע המושלם בשבילה (ליאור סביניק), זו הקטגוריה הכי נמכרת בעולם, עם רווחים של מיליארדים, ועכשיו זה אצלכם על המדף, נגיש עם מבחר אדיר".
רק לאחרונה אגב, סביניק, כוכבת האח הגדול לשעבר, פרסמה סרטון פרובוקטיבי במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה, במסגרתו היא מתועדת כשהיא יושבת על מיטתה ומתרכזת בטלפון הנייד שבידה, בזמן שבן זוגה בשנה האחרונה, איש הנדל"ן רן גבאי, מגיש לה תחילה קרחון שממנו היא טועמת בהנאה.
לאחר מכן, גבאי מנצל את העובדה שסביניק איננה מרוכזת במה שקורה מסביבה, ומגיש לה במקום מקל הארטיק את הבוהן שברגלו. סביניק הכניסה את הבוהן לפיה, וכאשר היא מבינה כי לא מדובר בקרחון, היא החלה לזעום על גבאי. העוקבים ברשתות ממש לא אהבו את הסרטון ואפילו די הזדעזעו ממנו, כשהיא חטפה תגובות קשות במיוחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמר
    דודו 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אוהבת צעצועים האלא אז את מתאימה לאחר בדיקה קיבלת את התפקיד
    סגור