ויראלי

אוהד בוזגלו מושפל בשידור חי: "אין כישרון, הוא פרובוקטור"

אוהד בוזגלו, זכה לביקורת מטורפת משמחה גואטה שישבה לידו בפאנל של 'הדוח היומי': "הוא לא זמר, לא שחקן, הוא לא מושלם הוא לא רקדן, הוא אוהד בוזגלו. אני חושבת שהוא פרובוקטור וזה הכישרון שלו", בוזגלו צעק: "מה? למה איזה כישרון יש לך? וואו"
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו ומריה (צילום אור גפן)
אין ספק שאוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי ואחיו של מאור בוזגלו, חי חיים מסקרנים במיוחד. אחרי שהחל לפני מספר חודשים משולש אהבה רומנטי וחריג בנוף הישראלי אחרי שיצא עם אלכסה ומריה. במרוצת הזמן, הקשר המשולש לא החזיק מעמד כאשר אלכסה החליטה לעזוב, כאשר מאוחר יותר גם מריה שמה סוף לקשר ביניהם. רק לאחרונה הוא טס לאיסטנבול ושיתף כי כי הצטרפו אליו לחופשה שתי בחורות שהגיעו במיוחד בשבילו מבירת רוסיה, מוסקבה.
אלא שאת שמחה גואטה זה לא מרשים. היום (חמישי) היא לא הפסיקה להכנס בו על כך ב'דוח היומי' של רשת 13: "שמעתי את מה שאמרו פה כולם, אני פשוט חושבת שאין פה באמת בנאדם עם כישרון מסוים. הוא לא זמר, לא שחקן, הוא לא מושלם הוא לא רקדן, הוא אוהד בוזגלו. אני חושבת שהוא פרובוקטור וזה הכישרון שלו", בוזגלו צעק: "מה? למה איזה כישרון יש לך? וואו".
 
על כך הגיבה גואטה: "אני זמרת, אני שחקנית, אני דוגמנית ועל זה בניתי קריירה של 11 שנה, אני לא הנושא, אני לא רוצה להיות הנושא, אני מדברת לגופו של עניין ולגופו של עניין יש פה פרובוקציה בשקל תשעים של לעשות קלוז אפ".
כזכור, בסדרת סטורים הוא הציג את שתי החברות החדשות כשהן מגישות לו זר פרחים. בסטורי שהעלה סיפר בוזגלו: "מוזר לטוס לבד... הרבה שנים שלא יצא לי להיות לבד או לטוס לבד והנה החיים מפתיעים. אני יודע שיש המון שואו וטירוף חיובי בחיים שלי ובאמת שהמציאות שלי נראית גם לי לפעמים כמו סרט הוליוודי. אני מתגעגע למריה, אני אוהב אותה והיא חסרה לי מאוד! זה לא קל להתמודד עם לב שבור בכל גיל ובכל קני מידה - וכן זה אמיתי אני באמת בקושי רגשי גם שאני עף על החיים".
בוזגלו הוסיף: "לגבי הנשים שהולכות להיפגש איתי באיסטנבול זה לא מובן מאליו!!! החיים מלאים בהפתעות וזה מטורף. שתי נשים שבאות בשבילי ממדינה אחת למדינה אחרת כדי לפגוש ולהיות איתי בלי לבקש כלום וללא אינטרס מובהק מלבד חופשה משותפת. אז בגדול אני נהנה ומקבל באהבה הכל גם רגשות מעורבים וגם קושי ומנתב הכל לחיוב ולהיות מהחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה