ויראלי

קנדל ג'נר מטריפה את המעריצים: חשפה את החזה שלה באינסטגרם

קנדל ג'נר הטריפה את המעריצים ואת העוקבים שלה אחרי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חושפניות במיוחד שלא משאירות מקום לדמיון. בפוסט שהעלתה בו סדרה של 7 תמונות, ג'נר מציגה שמלה חשופה לחלוטין שם רואים בבירור את החזה שלה. צפו
מערכת ice | 
קנדל גנר (צילום אינסטגרם)
קנדר ג'נר, הדוגמנית ואשת העסקים, הטריפה את המעריצים ואת העוקבים שלה אחרי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חושפניות במיוחד שלא משאירות מקום לדמיון. בפוסט שהעלתה בו סדרה של 7 תמונות, ג'נר מציגה שמלה חשופה לחלוטין שם רואים בבירור את החזה שלה.
כזכור, לאחרונה הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-27, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה מחופשת סקי באספן, קולורדו. לצד לבישת זוג ג'ינס כחול כהה וכובע בוקרים בצבע בורדו, ג'נר לבשה מעיל בצבע ירוק כהה שתפס את תשומת הלב.
המעיל הוא מתוצרת המותג Loewe, המתואר באתר החברה כ'מעיל מרופד בעור טלה סאטן מבריק עם כיסי צד וחפתים ומותניים אלסטיים'. למרות היותה בחירה הגיונית, בהתחשב בתנאי הקור והשלג בסביבה, התנוחה שבה הצטלמה ג'נר העניקה לפריט הלבוש צורה מצערת למדי. משתמש אחד כתב: "המעיל נראה כמו שק ביצים". "זה נראה כמו אשכים, לילה טוב", כתב אחר. הגולשים שצפו בסדרת התמונות, פנו לטוויטר כדי לצחוק עליה עוד יותר. אחד כתב: "שמעתי על ביצים כחולות...אבל ביצים ירוקות?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה