ויראלי

אסי עזר תחת מתקפה קשה: "אתה מאוס ברמות, עוף מהמסך"

אסי עזר, העלתה תמונה עם בר זומר, שהחלה לשמש ככתבת שטח בנינג'ה ישראל, וחטף: "כל היום מסדר ג'ובים לחברים", "פרוטקציה זו לא מילה גסה", "בגללך אנשים לא רואים את התוכנית, אתה מאוס ברמות"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
אסי עזר, מנחה הטלוויזיה, העלה אתמול (שני) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא סיפר על פתיחת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" בקשת 12 בהנחייתו. באותה הזדמנות, בירך עזר את חברתו הדוגמנית בר זומר, שתשמש ככתבת שטח בתוכנית ותראיין את המתמודדים לפני ואחרי המסלול.
בנוסף, עזר ביקש מהעוקבים ל שתף אותו בדעתם על פרק הבכורה ששודר, אך הוא לא ציפה לתגובות העוינות והקשות שהוא חטף, כאשר הגולשים תקפו את הבחירה בו ואת הבחירה בבר זומר, שלטענתם קבלת התפקיד שלה נגועה בשיקולים לא ענייניים.
עזר כתב: "אז העונה החדשה שלנו התחילה, תרגישו חופשי לספר בתגובות איך היה פרק הבכורה. זה זמן מצוין לאחל בהצלחה לכתבת החדשה שלנו שתראיין את כל המתמודדים לפני ואחרי המסלולים ולעיתים גם תוך כדי. "בהצלחה, בר שלי. זה לא הדבר האחרון שנעשה יחד, נשמה. את כבר יודעת מה הדבר הבא", הוסיף על רקע תמונה של השניים מחובקים. "תודה, מתוק שלי. לאב יו המון", השיבה לו זומר בתגובות.
התגובות הקשות לא איחרו לבוא: "תעשייה מסריחה של חברות", "כל היום מסדר ג'ובים לחברים", "פרוטקציה זו לא מילה גסה", "אין לך חברים שהם לא מהתעשייה?". בנוסף, וממש לא בפעם הראשונה, עזר חטף גם תגובות קשות מאנשים שנמאס להם לראות אותו על המסך: "בגללך אנשים לא רואים את התוכנית, אתה מאוס ברמות", "מאוס, עוף מהמסך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה