ויראלי

קשת 12 בפאדיחה מביכה: מי עשה בושות לאקסית ערוץ הילדים?

עופר חדד העלה לראיון את אפרת רייטן, אך בקונטרול של האולפן טעו והיא הוצגה כחברת כנסת מטעם הליכוד
מערכת ice | 
עופר חדד (צילום קשת 12)
פדיחה גדולה בחדשות 15:00 היום (ראשון) של קשת 12. אפרת רייטן ממפלגת העבודה עלתה לראיון אצל עופר חדד, אך במקום שם מפלגתה, נכתב בשוגג כי היא מהליכוד, לא נמסרה תגובה כלשהי לטעות המביכה.
הפדיחה מגיעה אחרי שרק בשבוע שעבר עפרה חזה ז"ל שזכתה לכבוד ענק אחרי שנכנסה לרשימת 200 הזמרים הטובים בכל הזמנים בדירוג שפרסם מגזין המוזיקה הנחשב "רולינג סטון" הייתה חלק ממבוכה גדולה בערוץ קשת 12.
רגע לפני שהציג את האייטם על הראיון האחרון של חזה, ניסה רשף להחמיא לזמרת ואז בטעות אמר 'עופרה חרא' לפני שתיקן את עצמו ל'עופרה חזה', ואז ניסה להמשיך את הקראת הטקסט מהטלפרומטר באולפן של חדשות 12.
 


ברולינג סטון הסבירו כי אלבומיה "שירי תימן" מ-1984, "Shaday" משנת 1988 וכן Kirya שיצא ב-1992 חיזקו את מעמדה של עפרה כ"מדונה של המזרח התיכון". בתוך כך, האומנית המנוחה ממוקמת בין זמרת האר-אנ'-בי אלישיה קיז שנמצאת במקום ה-185 לבין זמרת וגיטריסטית הבלוז בוני רייט שנמצאת במקום ה-187.
 



כוכב ארץ נהדרת ומגיש אולפן ליגת האלופות, טל פרידמן כתב בצירוף הסרטון: "אופסי פופסי" ומגיש הרדיו והעיתונאי הוותיק, דרור רפאל כתב: "לא נושם", כאשר הסרטון התחיל לצבור תאוצה ברשתות החברתיות ולגרור תגובות מצד העוקבים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה