ויראלי

בריטני ספירס 'מנענעת את התחת' ושורפת לעצמה את הלשון

בריטני ספירס ממשיכה להדאיג את המעריצים אחרי שהעלתה סרטון הזוי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מנענעת את התחת וכמעט שורפת לעצמה את הלשון עם מצית. צפו
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
בריטני ספירס, אחת הכוכבות הגדולות בעולם, מדאיגה לאחרונה את המעריצים שלה כשהיא מעלה סרטונים חושפניים והזויים כאחד לרשתות החברתיות, כשהם חוששים לשלומה אחרי שהם טוענים כי מצבה הנפשי לא טוב.
אתמול (רביעי) ספירס שוב הדאיגה את המעריצים באינסטגרם אחרי שהעלתה סרטון שלה בו היא רוקדת בצורה מוזרה ומנענעת את התחת שלה, כאשר לפתע היא מוציאה מצית ומשחקת איתה בסמוך ללשון וכמעט שורפת לעצמה אותה. על רקע הסרטון היא שמה את השיר Booty של ג'ניפר לופז בהשתתפות הראפר איגי אזליה, ששיתפה פעולה בעבר עם בריטני.
כזכור, ספירס שוב הדאיגה את המעריצים לאחרונה אחרי שהעלתה סרטון חושפני במיוחד לאינסטגרם שלה בו היא  לבשה רק זוג תחתוני ביקיני אדומים, כשהיא מתפתלת ומחזיקה את החזה שלה בידיה ורוקדת לצלילי 'Doin' It' של LL Cool J.
"בת 41 וסוף סוף לבטא את החופש שלי מעולם לא הרגיש טוב יותר!!! ללמוד לאהוב את עצמי הפך השנה לתשוקה שלי... אני מעדיפה להיות בעור שלי מאשר ללבוש את העור שלי!!!", כתבה ספירס לצד הסרטון, שזכה לתגובה מעורבת מ-41.6 מיליון מעריצים, כאשר חלקם עודדו אותה ואחרים תוהים אם המדיה החברתית שלה נשלטת. סלב בלונדינית אחרת, פריס הילטון, שיבחה את חברתה וכתבה "אחותי לוהטת" והוסיפה אימוג'י של להבה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה