ויראלי

עינב בובליל התעללה בבתה התינוקת? "נראה לה הגיוני?"

לאחר שעינב בובליל שיתפה תמונה של בתה התינוקת שמלפפונים על עיניה, מזרק בידה וגם קרם טיפוח וכתבה: "לכבוד גיל חודש ריף רצתה להנות ביום ספא. הבת של אמא שלה". מיד החלה סערת ענק ברשתות החברתיות: "המפורסמים יוצאים מדעתם בשביל לייקים"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
היא עשתה את זה שוב. פעם נוספת כוכבת "האח הגדול" עינב בובליל גורמת לסערה גדולה ברשתות החברתיות. בוגרת העונה הראשונה של הריאליטי, שרק לפני חודש הביאה לעולם את בתה החמישית, ריף, העלתה תמונה אחת שגרמה לבלגן גדול.
לרגל ציון חודש ללידת ריף, בובליל העלתה תמונה של בתה כשעל עיניה מלפפונים, לראשה מגבת ורודה מגולגלת כשחלוק ורוד על גופה והיא מחזיקה מזרק וקרם טיפוח. על כך בובליל כתבה: "לכבוד גיל חודש ריף רצתה להנות ביום ספא. הבת של אמא שלה".

הסלבס התהלבו מהרעיון המקורי וקוורין גדעון שילדה לא מזמן בעצמה כתבה: "אני גמורה", אירה דולפין חיזקה: "אמאלה גאוני", דנית גרינברג התלהבה: "זאת הבת של אמא שלה" ומירן בוזגלו שנמסה: "איזה דבר".
יחד עם זאת, היו גם הרבה תגובות לא כל כך נעימות שהתקבלו. בין היתר נכתב: "נראה לעינב הגיוני מה שהיא עשתה לילדה?", "הילידה של עינב בובליל מחזיקה מזרק?", "המפורסמים יוצאים מדעתם בשביל לייקים ועוד עוקבים הם בתחרות אחד עם השני", "בגיל חודשיים תמונה עם שעווה ופינצטה" ועוד.
עינב בובליל מסרה ל-TMI: "תמיד יהייה לאנשים מה להגיד. זה לא מעניין אותי, אני עושה מה שטוב לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה