טלוויזיה

אקסית האח הגדול נחשפה אחרי הניתוח: למה עקצה את הצ'ילבה?

דנית גרינברג שעברה ניתוח אף, שיתפה כיצד נראים פניה וכתבה ככל הנראה בכוונה לנופר מור שהשיקה אתר אונליין חדש: "אני יודעת שזה קשה אבל תנסו להסתכל על חצי הכוס המלאה, קמתן בבוקר ואף בלוגרית לא השיקה ג'ל לגבות, כל השאר בונוס"
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום דנית גרינברג)
רוצים לחזור במנהרת הזמן? בשבוע האחרון כוכבת "האח הגדול" לשעבר נופר מור השיקה אתר אונליין חדש שלה בו נמכרים מוצרי איפור חדשים מעשה ידיה, אבל מסתבר כי את דנית גרינברג, שכיכבה איתה באותה עונה והייתה איתה ועם אליאב אוזן במשולש אהבה לוהט שהוכרע לטובתה, זה לא כל כך מרשים.
גרינברג, שחשפה איך היא נראית אחרי הניתוח הנוסף שעשתה באפה סיפקה בין היתר גם עקיצה לכאורה שכוונה אל הצ'ילבה שלה, ככל הנראה בדיחה שלא הצליחה וגרמה לסערת ענק ברשתות החברתיות ומתקפה עליה.

גרינברג שיתפה כיצד נראית פניה וכתבה: "אני יודעת שזה קשה אבל תנסו להסתכל על חצי הכוס המלאה, קמתן בבוקר ואף בלוגרית לא השיקה ג'ל לגבות, כל השאר בונוס". אבל כאן היא סיימה עם מור ועברה לדבר על הניתוח.
עוד הוסיפה: "זה גרם לחוסר נשימה, לא יכולתי לנשום מהאף בכלל וזה פשוט סיוט. כבר אז בניתוח SOS ההוא, אמרו לי שאצטרך להיכנס לניתוח נוסף. מפה לשם הבנתי שאם אני צריכה לעבור ניתוח נוסף, אני מעדיפה לעשות את זה אצל פלסטיקאי כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. זו התוצאה, אבל לא התוצאה הסופית". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה