ויראלי

כוכבת האח הגדול שוב בחדר הלידה: הפכה לאמא לחמישה

עינב בובליל, שכיכבה בעונה הראשונה של הריאליטי בישראל, שוב נכנסה לחדר הלידה ויצאה ממנו יחד עם בעלה אלי בניסטי ויחד עם בת שמצטרפת למשפחה
מערכת ice |  2
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
עינב בובליל, שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת של העונה הראשונה בריאליטי "האח הגדול", אז בימי ערוץ 2, רשמה היום (ראשון) אירוע משפחתי משמח במיוחד, כאשר הפכה לאמא בפעם החמישית יחד עם בעלה אלי בניסטי.
בובליל ממשיכה לחיות את חייה השקטים, רחוק מאור הזרקורים אחרי שנים רבות שחלפו מאז ימיה בפריים טיים. הבת הטרייה שנולדה לה ולבניסטי, מצטרפת לאחיותיה: אוריה, תמר, אביגיל ולאחיה יוסף נחמן בן הארבע.

בתמונה מחדר הלידה עם התינוקת, כתבה בובליל הנרגשת: "זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו. בשבח ובהודיה גדולים מאוד, שלא ניתן להסביר במילים, בחסדי השם הגדולים והרבים בעזרתו ובישועתו - ילדתי היום את בתי החמישית. אני מאושרת ושמחה. תודה אבא שלי שבשמיים שלא עזבת אותי אני אוהבת אותך ומודה לך כל רגע בחיי!".
עוד הוסיפה: "תודה לכל מי שהתפלל עבורי חיזק אהב ותמך. תודה לרב שלי מורי ורבי עטרת ראשי רבי יאשיהו יוסף פינטו שליטא שהרבה בזכותו זה קרה! תודה לבעלי המלך ואמא שלי המלכה ולכל המשפחה שלי! אני אמא לחמישה ילדים טהורים!!!! הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב עינת היקרה
    torgeman 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון מזל טוב להולדת הנסיכה הקטנה תגדלו אותה בבריאות שמחה נחת ברכה והצלחה אמן ??????????????????
    סגור
  • 1.
    וזה איכפת לעם...למה? (ל"ת)
    רונן 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור